2011. június 29., szerda

Technikai gondok

Napok óta ma bírom először bekapcsolni a gépem, szétment a hálózati adapter csatlakozója, egy nem egész kétszáz forintos izé, vettem egyet, de persze nem jót adtak a boltban, a régit birizgáltam össze... De most talán működik... Egy ideig.
Amúgy semmi különös, csütörtök-péntek szabadságon voltam (küldtek, mert nem volt mit csinálni), holnap lejár a három hónapos szerződésem, és mivel még senki nem szólt róla, asszem ez az automatikus hosszabbítást jelenti.... Dejó....


Médiakritika: ma láttam egy hülye reklámot, fene se tudja miről szól, de van benne egy rész, mikor a répának öltözött csávó táncol a nyúlnak öltözött csajjal: Ami ugye problémás, mi van ha csaj beleéli magát a szerepébe? És harap.
Egyébként én, ha járnék jelmezbálba (ihletet kapva) franciasalátának öltöznék, valahogyan.
Vagy tehervagonnak. További jelmezötletek: homokozólapát, mázas csupor (szexuális áthallásokkal), kupac sóder - ez utóbbi nem teljesen saját kútfő. Esetleg müzli.

Napi szöveg (egy kolléga a másikról): Rendes ember, kár hogy akkora bunkó!
Üdvözlet a két műszak, három fog, hat elemi világából.

4 megjegyzés:

  1. azér' azt megnézném, amikor beöltözöl homokozólapátnak.
    Ebben is van szexuális átha(j)llás? :-P

    VálaszTörlés
  2. Szerintem öltözz főiskolai tanárnak. Nem fognak felismerni...

    VálaszTörlés
  3. a homokozólapátnál nem gondoltam rá. Az én alkatommal amúgy legfeljebb homoksüti lehetnék, vagy földcsuszamlás.
    Főiskolai tanárnak meg most is öltözöm, már amennyiben a póló-farmer-szandál kombó annak számít, én akkor is így öltöztem...
    Estleg lehetnék bélyeggyűjtő! Szemüveges faszi unalmas kardigánban álldogál a sarokban.

    VálaszTörlés
  4. és ÉPPEN bélyeget gyűjt :-D

    VálaszTörlés