2018. április 21., szombat

Betépetlenül

Tegnap volt a marihuána félhivatalos világnapja, ennek alkalmából a 24.hu válogatott a legjobb füves sztorik közül, ahol a Vice munkatársai mesélik el mi minden hülyeség esett meg velük betépve.
A kedvencem a "megkéseltem egy kanapét" és a "három óráig követtem egy kutyát", bár nem értem, ehhez miért kell szívni, ilyen marhaságokat tisztán is ki lehet találni, fantázia kérdése az egész.
Mondjuk így:

Politikai/közéleti hallucinációk:

- Szépnek láttam Németh Szilárdot
- Birodalmi Fősárkány lettem a fekete Ku-Klux Klánban
- Az ENSZ belépett az Európai Unióba
- Pokémonügyi miniszter voltam
- A Fideszre szavaztam 

Kulturális látomások:

- Megdugtam egy karácsonyfát
- Rám kacsintott a Mona Lisa
- Lerajzoltam a Kilencedik Szimfóniát
- Láttam egy filmet, amiben nem szerepelt Colin Firth
- Angolra fordítottam Anthony Burgess regényeit

Természeti érzékcsalódások:

- Rókatestbe reinkarnálódtam, pedig ürgére számítottam
- Gránitból és mészkőből főztem pörköltet
- Tehénből csináltam másodfokú egyenletet
- Ecetet pisiltem egy napelemre
- Az ékszerteknősöm Jamaicára emigrált

Sportügyi agymenések:

- Forma-1-es autó voltam deréktól lefelé
- Összeverekedtem egy rögbilabdával
- Utolsó percben lőtt góllal nyertem a sakk-világbajnokságot
- Olimpiát rendeztem a sarki boltban
- Én voltam az Aranycsapat fele

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése