2024. március 29., péntek

Doorstep sajtótájékoztató

Visszautasítok mindenféle sunyi gyanusítgatást, sohasem voltam az igazgatótanács ülésén, csak online, de az jogilag irreleváns, gondolom. Mondhatni tényleg kívülálló vagyok az ügyben, így nem kívánom kommentálni az esetet, forduljanak a Lájkvadász Zrt.-hez, ők foglalkoznak kamuprofil-termesztéssel, persze szigorúan ökológiailag, fenntartható újrahasznosítással. Kenőpénz? Nem, az nem volt, ez kérem csak sima, egyszerű vesztegetés volt, senki nem kent semmit sehová, minden le lett papírozva a Kajmán-szigetektől északra, mint Pilátus a krédóban. Legalább is így hallottam, de nőügyekkel nem foglalkozom, csak ha telefonon rendelhető a kurva, és kapok rá törzsvásárlói kedvezményt. Amúgy olyankor is készpénz, csakis készpénz, a végén még lenyúlják az adataimat. Hogy miért ne lenne legális? Türelmi, vigalmi vagy milyen zónanegyed, az nem számít bele, és nem, drog nem volt nálam, egy kicsi sem, leszámítva pár gramm hintőport, de azt le is húztam a vécén, mikor jött a rendőrség, nehogy rosszra gondoljanak. Nem csak tiszteséges ember vagyok, de szeretek annak is látszani kérem! Hogy a perek? Nem, azok csak kobold... izé koholt vádak, a magamfajta hazafinak sok az ellensége, de nem hagyom magam. Tudják nekem három gyerekem van, minimum! És felelős vagy értük, meg a jövőért, érzem ennek súlyát, hiszen nem véletlenül aggódom a Haza sorsán havi öt milla plusz költségtérítésért, ez jól jelzi a súlyomat. Meg hogy a felelősség. Úgyhogy ne akadékoskodjanak itt folyton, ebből a sok kakán is csomót kereséséből nem lehet várat építeni, de még országot se! Mi van? Ki a fene az a Géza bá'? Ja, hogy rá gondolnak? Igen, bár csak felületesen ismerem, de biztos vagyok benne, hogy talpig becsületes ember, igen megbízható, egy nagy nemzetközi orosz banknak dolgozik, a múlt hónapban vette meg a Badacsonyt, és egyszer a tenerifei kastélyában megdugtam a feleségét... izé, ezt vágják ki! Mondom vágjad ki te köcsög, mer' szétperellek bazmeg! Hihetetlen, hogy egyes mocskos sajtók mit meg nem engednek maguknak! Nem, nincs több kérdés, én se érek rá egész nap ilyen hülyeségekre, van fontosabb dolgom is. Na igen, az tényleg kínos lesz majd a ellenségeimnek, csak még nem állunk elő a bizonyítékokkal, előbb lenniük kell.
De most már tényleg hagyjanak békén, még elkések a saját tárgyalásomról. Egyébként pontosan melyik ügyről is van most szó éppen?

danieljmitchell.wordpress.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése