2021. június 12., szombat

Haj rám, vagy rólam?

Hajvágási problémákkal küzdök. Rögtön a hajhullási, azaz kopaszodási probléma után. Mert a fejem tetjén tényleg erősen ritkulok hajilag, hiába néztem meg kétszer is a Hairt, nem használt semmit. Viszont ha kerülném a hajléktalan-külsőt (és egyelőre szándékomban áll), akkor valahogy le kell vágnom a hajam. Hisz már nincs, aki ezt megtenné nekem, fodrásza evidens módon nincs pénzem, úgyhogy marad a tükör előtti bűvészkedés, egy kissé már életlen ollóval. Ez a szakállamnál remekül működik, de hajat vágni így nemigen lehet, mert a módszer még fokozza is a csavargó-imidzset. (Ami persze egy magamfajta poszt-értelmiségi esetén adekvát lenne, de mégsem vágyom rá.)

És ilyenkor kerül elő a hajnyíró, amiből van kettő is, de azokkal nem lehet rendesen, úgynevezett 'frizurát' alkotni, csak letolni nagyjából egyenletesen rövidre. A majdnem kopaszra, ami persze praktikus, mert meleg van,  nem vágyom tetszeni senkinek, de még így is nagy küzdelem. Minden csupa haj, a végeredmény kétséges, még szerencse hogy jó ideje nem lépek ki a lakásból bézbólsapka nélkül. Ami ráadásul a fejemen van és nem  táskámban, a munkahelyen meg eleve kell hordani egy másikat. De legalább tudom hol vagyok, csak tükörbe kell néznem hozzá. A fekete sapka van rajtam, akkor valami bolt kirakatában bámulom magam az utcán, ha fehér, akkor meg dolgozom épp, szóval  sapka-színkód igen praktikus tájékozódási nehézségek esetére. 

De a múltkor egy bordó volt rajtam, és elbizonytalanodtam, hogy ez az Alkonyzóna-e már, véletlenül kihipóztam az egyik feketét vagy  színtévesztő lettem, és a bordó az kék? Ami persze szintén nem értenék, de ha az Alkonyzónába kerülök, legalább senkit ne fog már érdekelni a hajam, beleértve engem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése