2024. május 31., péntek

Vitathatatlanul vitátlan

Megnéztem azokat, aki megnézték a tegnapi "vitát" vagy legalább ismernek olyat, aki már találkozott valakivel, aki látott már olyat... Szóval ezt az agyzsibbasztó ostobaságot nyilván nem fogyasztottam ( helyette volt ugye a következő rossz sci-fi), csak utólag valami best of-jellegű válogatást, mintha ennek a' izének lettek volna legjobb pillanatai. (Na jó, a kutyapárti humorista megint jót ment, azért, szép, mikor a "köztévének" csúfolt állami propaganda-csatornán a "köztévének" csúfolt állami propaganda-csatornának szólnak be. De a sportértéke ennek csekély. Egyfelől mert nem látni a reakciókat (pedig azokat aztán megnéztem volna magamnak), másfelől meg én bedobtam volna egy basszameget legalább, úgyis élő adás, kivágni így nem tudják, hogy aztán csúnyán néz az óvónéni, azt meg ki nem szarja le?

Felesleges volt az egész, szánalmas kis bolhacirkusz, ahol az Párt (egyik) tévéje megpróbálta eljátszani a közszolgálatiságot. Ebből annyi sikerült, hogy kurva unalmas lett, még jó hogy nem láttam. (Mint valami Lőrincz L. László krimiben, ahol a pasi felvesz valami kis izét a padlóról, megszagolja, megkóstolja és kiköpi. Galambszar, még jó hogy nem léptünk bele! - közli.  Bár szerintem ez is volt már...)

Amúgy politikai beszédeket sem fogyasztok jó ideje már, nemek tessék először elővezetni, hogy érdemes-e belehallgatni, illetve hol, de inkább elolvasom a leiratát. Egy leírt szöveg kevésbé fájdalmas, mintha közben Fletó vagy Dagadt hangját, isten ments, arcjátékát kelljen érzékelnem. Akkor már inkább valami darabolós horror, ott is az a lényeg, hogy lemészárolt alanyok már ne sikoltozzanak, csak legyen ott az asztalon a legbelsőbb lényegük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése