2022. március 23., szerda

Én kit választanék? ...nák?

Na most, ez úgy van nálam, hogy nem tudom, kire szavazok fogni majd, de azt már pláne, hogy kire nem:
- Szemüvegesre nem szavazok, azok olyan értelmiségiek, okoskodnak meg minden, de nekem egy politikus ne okoskodjon, hanem csinálja a dolgát.
- A szakállasok meg vagy zsidók, vagy liberális nyákok (asszem, ezt így mondják), de főleg mind a három egyszerre, olyanoknál meg csak arra szavaznék, hogy húzzanak a faszba. Komolyan, utálom a szakállasokat, minden reggel lepofán köpöm magamat a tükör által hatályosan, ha nem lenne ilyen nagy fejem, meg tokám, már rég a borotvához kaptam volna.
- Ezen kívül nem szavazok nőkre sem, semmiképp, a nők helye a szülőszobában van, hogy ott főzzenek lecsót, sörrel.
- A fiatalok szóba sem jöhetnek, nekem egy taknyos harmincöt éves ne akarjon dirigálni, én már rég szerelmes voltam a' Ágiba, mikor az ilyenek megszülettek. Ráadásul ezek már úttörők se voltak, pedig mi még szívtunk vele, ha nem is olyan sokat, de engem még hurcoltak el úttörőlágerba, egyszer egy teljes hétre. Kirándulások voltak meg efféle borzalmak.
- Öreg az nyilván semmiképpen se legyen, ezek a mai nyuggerek régen Illéskoncertre jártak, meg hasonló izékre, akinek nincs minimum egy kedvenc Ájron Méden száma, vagy nem volt legalább punk, az máma már komolyan vehetetlen. (Pedig az Ájron Méden is lassan nyuggerek...)
- Ja, azt mondtam már, hogy a buzik szóba se jöhetnek? Menjenek szülni, vagy mi... (Elembétékúba, ahol ezek állítólag laknak.)

Szóval az ideális jelölt talán mégis olyan fogna lenni, leginkább, úgy értem, hogy középkorú, alulképzett, kopasz, borotvált, heteroszekszuális, fodbalhuligán csillagjegyű pasas, enyhe neonáci aszcendenssel. Kár, hogy az ilyeneket is utálom.

Nagyon Hazafias Nép Front! (444.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése