2022. március 16., szerda

Felborzadás

Gáspár Győző (győzikézze az, akinek két anyja van) elment a Birkamenetre, mert nagyon szereti Doktorminiszterelnök Urat. Meg a Kakadu Pétert. És hát menetelhetett a békéért, ami igen fontos dolog, és olyan száraz, meleg érzés.  És milyen eredményesen menetelt, hisz kérdem én, van nálunk háború? Na, ugye!
Jó, mondjuk a néhai Hruscsovnak tulajdonított bon mot szerint lesz itt olyan békeharc, hogy kő kövön nem marasd.

Az Azonnali idézi is jeles, bár minden művészi értéket nélkülöző előadót, és ezen én is felborzadtam, pedig eddig nem is tudtam, hogy létezik ilyen szó. (Akkor nyilván lehet feléborzadni, visszaborzadni, aláborzadni, igekötők kérdése az egész.)
De akkor most az idézet:

„Én forgattam a Való Villában, Enrique Iglesiasszal is találkoztam már, de az sem volt ilyen élmény. Amikor miniszterelnök úr kijött, én felborzadtam, majdnem elsírtam magam, nagyon jól éreztem magam. Amikor mentem az autóhoz, sokan megköszönték, hogy eljöttem. Simogattak, nagyon jól esett, és senki nem volt ellenséges velem, pedig féltem kicsit. Művészúrnak hívtak és simogatták az autómat. A bakancslistámon még rajta van egy fotó Orbán Viktorral és Szijjártó Péterrel, őket nagyon szeretem” 

Mondanám, hogy no comment, a szöveg önmagáért beszél, egy nagyon buta és nagyon  öntudatos faszi ostobaságának tükre, aki szerint ők családilag is kőkemény fideszesek. Hát, ez látszik is, mit ne mondjak, igazi szektás duma ez.
De a felborzadáson azért fennakadtam, meg hogy az autóját simogatták Na ez utóbbit például nem hiszem el, alsó kategóriás celebek autóit nem szokták simogatni, de valószínűleg Brad Pitt limuzinját sem gyakran.Ráadásul Gáspár nertárs eleve sosem volt művész úr, egy szar popzenei vállalkozó csupán, rémes ízléssel. Meg valóságsó-hős, ahol egy fél ország borzadt el a szellemi sötétségétől, míg a másik fele felhőtlenül röhögött. Nem vele, rajta. Ő a butaság, a műveletlenség, és az ízléstelenség két lábon járó ikonja volt, és hát ma is az.
A politikai szervilizmus már csak hab a torkán. Felborzasztó, de tényleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése