2024. augusztus 4., vasárnap

Ezt én sem értem, mire jó...

Kipróbáltam az egyik mesterséges intelligencia alapú zenecsinálót (nem azt, amelyiket épp beperelték), csak hogy mit lehet ebből kihozni. És ha már, a kedvenc Radnóti-versemet zenésíttettem meg az amúgy nem túl intelligens programmal, először ska-ban gondoltam el, de az hülyén jött volna ki az időmértékes verselésre.

Úgyhogy lett ilyen indie-pszichedelikus, legalább is a program szerint, szerintem meg olyan mint valami lakótelepi, lakossági rap-szerűség.  Ja, ez csak hangfájl, próbáltam rárakni valami odailló képet, de fél óra toszogatás után bezártam a szerkesztőprogramot a francba. Nem éreztem, hogy annyira hiányzik egy-két állókép  a zene tetejéről, legalább is annyit nem ért az egész, hogy ettől kapjak agyérgörcsöt. A zene meg nem olyan jó, legfeljebb érdekes, de innentől játszadozzon ezekkel a programokkal, akinek két feje van, csak az egyiket már elvesztette valahol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése