2018. február 27., kedd

Életjel

Na, emberek (különösen Thea!) végre sikerült! A hülye gugli mindenáron valami ellenőrző kódot akart tőlem, én meg azon a ponton rendszerint visszaléptem, hogy hát tudja a franc...
De most rákattintottam, és hat másodperccel később jött SMS-ben a kód, amivel be tudtam lépni ide.
Ennyit a cirkuszművészetről.

Viszont közbe' történtek dolgok, én a magam részéről örvendek a hódmező vásárhelyi eredménynek (igen, direkt írtam külön, jól hangzik az, hogy hódmező). Nálunk most jellegzetesen -7, estleg -9 van, nap közben is, én bármikor öltözhetem Trockijnak, szemüvegesen, szakállasan, nagy sildes sapkában (és mondjuk a sálammal, amit a párom tényleg Skóciából rendelt). De Hódmezőre visszatérve, én valami hasonlót várnék áprilisre is, avagy tessék össszefogni, esetleg menni a levesbe.

De mivel későn sikerült felizzadni magam a saját blogomra, egyelőre ennyire kevés a kontent, holnap majd hosszabb leszek, mindenképp.

1 megjegyzés: