Amúgy alapvető jelenség, hogy a szavak lassan elveszítik
jelentésüket, nem az eredetit, hanem bármelyiket. Mint amikor egy újonnan
hajszín-castingolt fiúcsapat legeslegelső számát úgy vezetik fel a médiákok,
hogy a legújabb sztárok első slágere! Honnan tudják, hogy sztárok lesznek a
gennygombócok, és hogy pont ez az izé lesz sláger, illetve hogy ettől lesznek
sztárok rögtön?
És egy kormánypárti egyujjas-agyú miért mond ilyeneket, hogy
olcsóbb lesz a rezsi? Mikor a rezsi valaminek az ára, az ár meg nem lesz
olcsóbb, az árnak ugyanis nincs ára, ő maga az. Mint Heideggernél: a lét nem
létezik, mert az létezik, ami léttel bír, de a lét nem bír léttel, ő maga a
lét. A lét létlik.
Az Y-generáció meg alacsony rezsiárak mellett gyurmázik
3D-ben. A WC-n, nyilván.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése