2024. április 9., kedd

Kaszting

Kázmér vagyok, erősségem a bármi, de csak ha csökkentett szénhidrát-tartalmú, és osztható hárommal. Gyengeségem meg a hasizmom, és hogy nem tudom mozgatni a füleim. Azért jelentkeztem a műsorba, mert szerintem jól mutatok a képernyőn, régen dugtam már, és a médiában akarok dolgozni később, főleg mint sztár. Nem a pénz számít, csak ebben látok fejlődési lehetőséget nekem.
Végzettség? Az élet iskolája, mi más, annak van csak érteleme, pláne ha az ember olyan kemény környékről jön, mint én. A tizenkettőből, bazmeg. Hegyvidék, villapark, a közelben csak három pláza, és egyikben sem kapni normális szusit, meg az autómentő is húsz kibaszott perc alatt ért ki, mikor valami gengszter  meghúzta a verdám oldalát. Pedig Martin. Aston Martin. 
Tiszta gettó, de tényleg. Buda, Keleti Oldal, érted?
Szakmám? Minek? Elég jól tudok öltözködni, értek a trendekhez, vágom a jó zenéket, amit meg legtöbb birka nem, szóval eleve többhöz értek, mint ők.
Nem, terveim nincsenek, már azon túl hogy sztár leszek, ilyen anyagi dolgokra, hogy magángép meg hasonlók, ilyenekre nem vágyok. Ha kell bérelek, mondta a fater, hogy csak szóljak előtte nap, hátha kell neki is valami Milánóból. Vagy jönne meccsre.
Ja igen, ha nem leszek elég sztár, akkor majd menedzselek egy focicsapatot, így elsőre az Arzenál ugrott be, de az állítólag túl drága, de ha a West Ham vagy a Wolverhampton eladó lesz, majd ránézek. Bírom ha dupla vével kezdődik egy csapat. Az itthoniak ezért se érdekelnek, meghát bénák.  A Fradiba is fekák vannak, hát az milyen már!
Családot azt nem, nem tervezek, hát van nekem családom, fater meg mutter is él még, sőt az öcsém is, csak ő Szegeden a Csillagba, de mindig küldetünk neki menüt a Gundelból. Csajozni azt mondjuk szeretek, csak most épp öt éve nincs csajom, nem mintha nem akadna, igazából válogatós vagyok. Meg nem is hiányzik a picsogásuk, főleg dugásra kellenének, az meg megoldható okosba, hitelkártyával is megy már. De ha bekerülök a műsorba, akkor lehetne anélkül is, meg híresen lennék népszerű. Nem celeb, ilyen sztár inkább, hogy példakép, hogy csak jó helyre kell születni, és minden sikerülhet. Egyébként mi is ez a műsor, ami lesz?
Szellemi vetélkedő? Szórakoznak? Hát szellemek nincsenek is, csak hülye kretén óvodások hisznek ilyenekbe, én ennél komolyabb arc vagyok! Ehhez képest itt baszom a rezet, mikor időpontom lenne a tájmasszázs szalonba, ott még ki is verik, de itt? Ennyi volt, húztam, majd szóljanak ha valami sztáros műsoruk lesz nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése