2024. április 26., péntek

Nagyon csúnyán utálni

Nemigen tudtam ki a fene az a Lilu, az megvolt hogy valaha műsorot vezetett valami zenetévén, de az ilyen tévépop az ugye tőlem távol, az RTL-nek meg csak a másodlagos csatornáját nézem, egy-két komédiás sorozat okán. De most utána néztem, hogy ő Kovalcsik Ildikó Magdolna, kis híján kortárs, aki tényleg műsoros dolgokat csinál még mindig, amúgy nem egy érdekes vagy emlékezetes karakter, mint ahogy általában az ilyen kertévés arcok nem szoktak.

De most többször is szembe jött kormányhitű portálokon, hogy már állandó, mondhatni eposzi jelzője is van arrafelé, miszerint „Orbángyűlölő Lilu“. Ez szép, ahhoz hogy valakire ennyire rámenjenek a karakterbérgyilkosok, ahhoz már le kell tenni az asztalra a disznószaros gumicsizmát, minimum!

Ehhez képest nekem annyi jött le, hogy a nőnek nem tetszik a rendszer, de hát vannak még ezzel így pár millióan. (Félek amúgy, hogy csak pont egy pár, azaz kétmillióan, de összesen ám, és ezekből sokan csak savaznak, de nem szavaznak, meg inkább csak ízlésük van, nem annyira véleményük.)

Az aktuális támadási felület meg az lenne, hogy "Nagyon csúnya titok derült ki az Or**n-gyűlölő Lilu múltjából“ (Azért a nagyon csúnya - konnotációjú - szavakat én se mindig írom le...)
A nagyon csúnya titok meg az, hogy már akkor sem bírta Rákay Kálmán elvtárs-pajtás fejét, mikor még egy helyen dolgoztak, és ennek hangot is adott. És ja, így volt ezzel a fél ország már akkoriban is, hogy rühellte azt a nagyképű, irritáló pojácát, és azóta a még felebb még inkább. Elvégre már a Bencsik Brothers felcsútista atlétái (kétszer százas seggnyalás váltóban olimpikonok) is nekimentek ennek a kedves, kifinomult, szociopata baromnak, pedig feléjük nem szarnak annak a fejére, akivel egy asztalról esznek, csak hogy megint kifordíthassak valami amúgy is ostoba mondást.

És persze én is a saját kis elfogultságaimmal élek, úgyhogy ha valakit a magyarnemzetnél meg a mandinernél utálnak, az nekem rögtön egy kicsit szimpatikus. De persze a tévében ettől még nem nézem meg, mert kikerestem, hogy ő vezeti a Cápák között című capitaly-kamurealityt, ami hát... brrr..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése