2012. április 26., csütörtök

WC-n sírni


Tegnap reggel arra ébredtünk (ébredénk?), hogy folyik valami a vécében, szerencsére nem büdös, ám sötét színű, adva volt tehát a rejtély. Egyfelől, hogy mi folyik a honnan, másfelől, hogy most akkor én hova tegyem a mit?
Így aztán mikor befutottam a R.Kat.Ált. Isk.ésGim. etc. könyvtárába, rögtön mentem a férfivécébe, meg a nőibe is, kezet mosni, mert szappan a férfiben nem volt (találtatott?). Ma reggel pedig kutyasétáltatás után mentem a teszkóba ugyanazt csinálni, mint a kutya a bokor alá, csak a teszkó vécéjében (akkor még, fél hét felé) nem voltak hajléktalanok. 
Aztán mentem a megyei könyvtárba is, ahol szintén nem volt szappan, és valószínűleg szép lassan felfedeztem volna a város összes potyán használható illetlen helyét, de az előbb megjöttek a tegnap reggel riasztott vízvezeték-szerelők. Egyikük egy nagy csavarkulccsal meghúzott egy nagy anyát (nem egy nagyanyát - hiába kar kijavítani a word), aszonta kész is, pénzt nem kért, és a kollégával távozott. Vagyis finoman szólva sem volt nagy gáz, de nekem ezért kellett ma reggel is a teszkóba menni. Még jó, hogy magában az áruházban nem is jártam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése