2011. június 18., szombat

Majden kommunista, majdnem sportos szombat

Hát, a négynapos munkahét mégiscsak ötnaposra sikeredett (kétszer is túlóráztam négy órát, azaz lett egy -egy 12 órás műszak), sőt majdnem hatnaposra,mert kis híján ma is be kellett mennem, de aztán mégse. Sőt hétfőtől bizonytalan ideig délutános leszek, így a hétfő délelőtt is szabad. A gáz az, hogy ilyenkor hiába alhatnék tovább 4-nél, nem megy, ma (szombaton!) is fél ötkor keltem, magamtól.
Így bár nem melózom, elfoglalom magam itthon, kutyát sétáltatok,  szobát takarítok, főzök, bélyeget áztatok (esetleg: bélyeget takarítok, szobát áztatok, kutyát főzök), meg ülök a gép előtt, amit amúgy napok óta be sem kapcsoltam.
Plusz arra gondoltam ideje lenne sportolni, mert úgy tűnik, a fizikai munka ellenére az utóbbi időben híztam (azért csak tűnik, mert lelki egyensúlyom megőrzése érdekében évek óta nem álltam mérlegre), így felmerült a biciklizés, mint lehetséges sport. Ámde: fel kellene pumpálni a bringa kerekeit, meg bekenni gépzsírral a mindenfélét, plusz a váltót is be kellene állítani, de minek. Egyfelől ugyanis félek biciklizni, a frász kerülget mikor tíz centire tőlem kilencvennel húz el egy teherautó, plusz szívhatom a szmogot, másfelől pedig hova is mennék? Mert körbe-körbe nem az igazi, mehetnék esetleg a Desedára, de most akkor most vagy biciklizünk, vagy úszunk, a kettő együtt túl sportos nekem. Úgyhogy asszem marad az úszás, a tóra viszont busszal megyek. De nem eszek lángost, és nem iszok rá sört, ez is hozzáad a fitnessz-tematikához egy hajszálnyit. Plusz a páromnak nincs is biciklije, így a közös tóparti  program eleve csak busszal kivitelezhető. Ja, és lehet, hogy sakkozunk is a parton, elvégre az is sport...

Egészmás: múltkor hallom a rádióban, hogy aznap van a védőnők napja, és eszembe jutott egy lényeges kérdés. Mi van akkor ha e nyilván nagyon emelkedett szakmát egy férfi választaná, hogy is hívnák őt, politikailag korrektül genderelve? Védő? Vagy védőférfi? (Miképp azt sem értem, hogy ha a női balett-táncos a balerina, akkor a férfi verzió miért nem balerino?)

5 megjegyzés:

  1. Párodnak van biciklije, csak nem működőképes, illetve a különösen ciki-kategória. Nem elég, hogy Csepel, de még rikító lila is, ami már eleve borzasztó. Sétálni jó...

    VálaszTörlés
  2. Viccősz? Reggel korán kelni, kutyával ÉS biciklivel ki a Desedára, csobbanni egyet, haza, és utána dolgozni :-D

    Én ezt a műsorrendet nyomattam, csak kutya nélkül, a régi szép időkben.

    Szabadnapokon pedig tudtok akkor sétálva meg busszal pároskodni.

    VálaszTörlés
  3. Dear Maris! Délelőtt esetén nem is rossz ötlet, ha nyár van, csobbanni, aztán menni munkába kettőre, előtte lángost ebédelve. Nyamm, még megfontolom...

    VálaszTörlés
  4. A kutya ÉS bicikli párosítás nem csak tilos, de veszélyes játék is...

    VálaszTörlés
  5. Ööööö!Gyertek építkezni, bútort lakkozni, cseresznyét szedni, házat téliesíteni, kerítésoszlopokat letenni, kerítést csinálni, füvet nyírni stb... Nem lesz gond a Desedára!

    VálaszTörlés