2012. augusztus 30., csütörtök

Éjszakai repülés

Most három napig, vagyis szombat reggelig éjszakás vagyok, ráadásul tizenkét órában, azaz este hattól reggel hatig. És hogy igazán szép legyen, tök egyedül, szóval egésznek van egy ilyen Stalker-fílingje, mikor ma reggel először találkoztam emberekkel szinte megijedtem Plusz éjfél után a fáradság meg az ingerszegénység okán már hallucinálok is, például Kövér László szigorú tekintetét érzem a sarokból, meg egy meghatározatlan állagú csütörtök üldöz, mondják is a gépek, hogy csütörtök.

Ráadásul az előttem járók mindig akkora kuplerájt hagynak rám, hogy órákig tart, míg az általam elvárt szintre hozom a rendet, pedig tényleg nem vagyok túl finnyás e tekintetben. Nap közben meg nemigen megy az alvás, így most, a második éjszakán még durvább lehet a helyzet. Ha megjöttek az ufók, majd szólok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése