2013. február 11., hétfő

Betegség, szabadság...

E kettő kell nekem, na jó inkább csak a második. Mert a héten itthon punnyadok légcsőhuruttal, ez olyasvalami amitől az ember köhög és nem szmog. Én marha meg múlt héten azt fejtegettem valakinek a munkahelyemen, hogy minek előre ledolgozni az ebédszüneteket (minek ledolgozni egyáltalán???), mert mi van, ha mondjuk jövő héten ledönt az influenza, és be se jövök? Hát ez bejött, legfeljebb nem influenza, de a láz-takony-elesettség háromszög adott.

Plusz azt hiszem nyűgös beteg vagyok, nyilván az idegeire megyek a környezetemnek, csekély vigasz, hogy ebbe a saját idegeim is beleértendők (hogy azok miért tartoznak a környezetemhez, abba most nem menjünk bele, nyűgös vagyok, mondom).
És mivel minden rosszban van valami jó (bár hogy pl. egy tökönrúgásban mi a jó, azt nehéz elképzelni), így igyekszem számba venni a jókat:
- nem kell dolgozni
- valamint nem kell dolgozni
- a munkahely hanyagolásáról már nem is szólva

Hát, nagyjából ennyi, egyébként rémes...

Viszont vicces volt, hogy épp egy éve épp ez volt a bajom, úgyhogy a körzeti orvos ctrl+c/ctrl+v technikával írta fel a szereket...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése