2013. február 26., kedd

Indulok a választáson!

Nem, nem pont azon ami Isten Kalapjának Bokrétáján (vö. Petőfi) lesz jövőre, ha a Kegyelmes Úrék is úgy gondolják, megérdemli azt az istenadta nép. Hanem inkább a római cápa... izé pápaválasztáson, úgy hallom arrafelé épp üresedés van a főnöki székben. Nekem meg kedvem lenne uralkodni arrafelé, asszem menne is, a Vati Kánban nincs parlament se, nem szólnának mindenbe bele, a Püspöki Enklávé (vagy mi) meg úgyis csak akkor ülne össze, ha feldobnám a bakancsot, akkor meg már nem érdekelne, nyilván.
Állítólag a jelöltnek nőtlen, katolikus férfinak kell lennie, ebből kettő már eleve megvan (vagyis kétharmad!), a többi meg nem lehet akkora gond, mert bár sose voltam katolikus, van számos előnyöm:

- Nem vagyok olyan öreg, mint az eddigiek, szóval nem kell mindenhova olyan hülye üvegkalitkában tolni, bírja még a lábam.
- Hiszek istenben, bár nem pont úgy képzelem, mint egy Blake-rajzon (nagy szakállú ősz bácsi, félúton Poszeidón és a Télapó között), meg bírom  gótikát és barokott, a templomépítészetben is.
- Utaztam már páternoszterben, az valami ilyen katolikus lift, legalább is annak gondolom.
- Jól áll nekem a fehér, nem is kövérít, mert már nincs hova.
- Tudok olaszul - étteremben rendelni, meg pályaudvaron érdeklődni, de majd gyúrok a szaknyelvre is.
- Remekül tudok leborulni különböző kifutópályákon, bár poplemezt azt nem tervezek kiadni.
- Jó pénzért boldoggá avatok bárkit, aki nem ölt embert, de a pedofilokat azokat kíméletlenül kírúgom, mert én nem lennék egyik lekötelezettje sem.
- Eltörlöm a papi nőtlenséget, vagy nem, tudja fene (ezt még meghányom magamban), de a szex nem lesz bűn eleve, hallgatunk végre Freudra.
- A pápalátogatások sűrűbbek lennének itthon, és nem is lenne drága, nem kelle például szálllodába mennem, elég egy retúrjegy Kaposvárig.

Szóval kedves Bíbor Konkávok az Enklávéban (vagy hol, szóval ott Sziksztuszi Bábolnában), tessék engem választani Pópának, tényleg jól csinálnám, higgyék el! Még bibliám is van itthon valahol (megkeresem, ígérem), meg Bhagavat-Gítám, sőt egy Mormon Könyve is akad valahol, érdekel a geológia, nem is, a teológia és szépen integetek.
Választ az ímél címemre kérek, ha hívnak csak délelőtt, de ne olaszul, telefonban még kissé esetlen vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése