2013. április 4., csütörtök

Április négy! (fogalmazás)



Ma volt április negyedike ami a pirostojás felszabadulásunk ünnepe, vagy az volt (lehet hogy már újra rabok lettünk), mindenesetre én otthon nem hallottam róla. Az apukám meg az anyukám nem meséltek róla, hogy bármikor, vagy pont ma valamikor felszabadultak róla ezért. Az iskolában hallottam csak róla, mert nálunk a suliban (ami a 38. számú Darth Vader Általános Iskola) mindig van ünnepélyes ünnepség ilyenkor, és addig órák nincsenek, vagyis csak a falon, meg a telefonoknak a kijelzőjén.

Az ünnepélyes megünnepléseken meg a tanárok adnak műsort, ami azt jelenti hogy a rajztanár Dezső bácsi részegen, meg a tesitanár Mónika néni szerintem nem részegen szavalnak, Dezső bá’ énekel is, míg ki nem vezetik. Meg más tanárok bejönnek farmerba meg rohamsisakba, hogy ők most katonák és épp felszabadítanak, de asszem nem erőszakolnak meg senkit, pedig a dédi szerint ez a lényege a felszabadításnak. De még nem láttam megerőszakolást, szóval ez nem biztos.

Meg nagy élmény ilyenkor állni sokat az udvaron, és nézni ki ájul el először pedig ilyenkor még nincs is meleg, annyira nem, csak az évzárón, de ott is ájulnak, főleg lányok.
Ma mondjuk rossz idő volt (Ica néni szerint a barométer nem imponál), pedig már elmúlt húsvét, ami inkább később szokott lenni, meg nagy volt a sár (sarak?), ezért a megünneplős emlékezéses ünnepély is rövidebb volt. De azért elmondták a „Battonyától Nemesmedvesig” című mantrát, ami biztos valami jedi ráolvasás, mert értelme az nincs, és biztos csak ezen a napon hatásos.

Ja, megtejbegríz volt ebédre, kakaóval, de elég híg volt, biztos a náci hordák (vagy hordóK?) miatt, akik ezen a napon a főgonoszok, nyilván a szagos radíromat is miattuk hagytam el, pedig még tök nagyon új volt.

Szóval ezen a napon megemlékeztünk a felszabdalásról, meg a nácik le letettek zúzva ( a grízt mondjuk még nem értem), ami nagyon felemelő és emlékezetes lesz jövő ilyenkorig, akkor majd az az ünnepség lesz emlékezetes.
(Apukám szerin meg baromság butaság az egész, a ami naplényege az volt, hogy kikapott a köcsög buzi csúnya Újpest, ami egy város valahol pesten. de még nem rég, ahogy a nevéből is látszik, szóval nem tudhatom még, merre is van. vagy esik.)

Ló Béla ötödik cé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése