2018. március 30., péntek

Ho-ho-hosszú hétvége

Épp most volt március 15. egy remek négynapos hosszú hétvégével, erre itt a következő, de épp most néztem, hogy május elseje meg kedd, avagy lesz egy harmadik is. Részemről benne lennék, hogy mondjuk minden második hétvége legyen négynapos, persze nekem az évi három karácsony is tetszene. Meg a hat születésnap, mondjuk nem kérnék minden alkalommal jelentős ajándékot, egy-egy Lego Halálcsillag, londoni repülőjegy és/vagy jelentősebb készpénz pont megfelelne.

De most mindjárt itt a húsvét, amikor én ugye nem veszek húst (de a spenótot már beszereztem), viszont családi életet kell élni, ez némi húsevéssel is jár, bár most kicsit bizonytalan, hogy lesz a húsvéti családi ebéd. Anyukám ugyanis tüdőgyulladással dőlt ágynak, ami azért nem két nap alatt múlik el, aggódom is érte, mert minden ünnepet szeretne jelentősen megünnepelni, de ez a húsvét lehet hogy kimarad, ám legyen. Azt hiszem, az ő egészsége fontosabb, mint holmi sülthús.

És akkor bocs, hogy már megint nem voltam vicces, asszem ma írok még, és az vicces lesz, ha valaki igényli...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése