2018. április 1., vasárnap

Hús? Vét!

Húsvét van, de nem veszek húst (még tojást sem), mert bár nem vagyok már ortodox vegetariánus, attól még nem szerettem meg a húst. Ma maradék pizzát ettem, meg franciasalátát, de húsot aztat nem vettem magamhoz.
Remélem nem jönnek locsolók, mert egyrészt pasi vagyok és hülyén nézne ki, másfelől a háztartásban az ékszerteknősöm a nőstény, de ő napjai nagy részét vízben tölti, tehát eleve hülyeség lenne még locsolni is. Úgyhogy én mondjuk vettem neki heringet, bár nem festettem rá (mármint a heringre) népies motívumokat, mondjuk nehéz is lett volna, pedig jól nézett volna ki, csak gondolom Teó a teknős nem kedvelte volna a tojásfestékkel színezett heringet.

Viszont igen jó dolog ilyenkor mászkálni egyet a környéken, én például nagyot túráztam amikor levittem a szemetet, ez egy több perces nagy utazás volt, viszont a kis sarki garázsboltban szereztem újabb adag heringet, és nagy élmény volt, hogy a hatsávos főút mentén megállva se jobbra, se balra nem láttam autót, így aztán végképp nem ragaszkodtam a zebrához.

Az ünnepek lényege, hogy nem kell élni, avagy pontosabban fogalmazva ki lehet lépni egy kicsit a mindennapi életünkből, lehet lazulás, chill out, találkozhatunk olyan ismerősökkel, barátokkal vagy családtagokkal, akikkel amúgy nemigen, vagy lehet simán semmit nem csinálni, és ez esetben büntetlenül.

Én nem vagyok keresztény, soha nem is voltam (miközben amúgy tisztelem a tanítást, és fontosnak is gondolom), de van Bibliám és forgattam is sokat (bár a Bhagavat Gitát többet), de épp ezért azt gondolom, hogy a húsvét is több mint a spenótos Wellington-pulyka, vagy a sonka tormával. Szerintem épp a leginkább dalai-láma szerű pápa regnál, ő valami tényleg krisztusi üzenetet igyekszik áttolni. Amiben semmilyen semjénzsolt nincs, pedig ő azt mondta, hogy fantompártja a katolikus egyház dárdahegye. Miközben nála még én is jobb keresztény vagyok, úgy hogy nem, plusz nem öldösök ártatlan állatokat kurva sok pénzért, mert nekem ez a hobbim....

Húsvétkor nem vettem húst, sajtos pogi van, meg zöldséges pizza. Részemről ez a lelki béke, a fővadász meg úgyis elkárhozik, már ha igaza van a cégének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése