2014. április 18., péntek

Hát én má' nem is tudom mi lesz itt, komolyan mondom

Na már most, van nekem ez a már korábban megénekelt új kedven rádióm, a róla Lánchíd, pontosabban ott egy délutáni műsor. Az a címe, hogy Lecsó (merthogy ők belecsapnak), a műsorvezető meg valami fazon, valamelyik régi Megaszarból, de nem ismerős, csak az elsőt néztem, talán nem abba volt, vagy ha mégis hamar kieshetett. A fazon egyébként egy sima modorú, félművelt, szemellenzős izé, igazából érdektelen, a műsort kizárólag az eldurrant agyú fideszes harci nyugdíjasok teszik szórakoztóvá, de ők aztán nagyon.

Megtudhatjuk tőlük például, hogy Gyurcsányi (sic!) idegbeteg, ezt onnan lehet tudni, hogy vörös a feje, kigúvadnak a szemei neki, rángatózik meg ordibál. A Nagyvezír ellenben okos, szelíd és (nem vicc) bibliás (!!!) ember, ez onnan is látszik, hogy okos, meg szelíd pedig hogy támadják szegényt. (Sőt meg is akarják ölni! Egy jogász is betelefonált erre, percekig sorolta a a Btk. vonatkozó paragrafusait, merthogy a Zorbánt meg akarják ölni, ezt olvasta a neten, de hogy pontosan mit is mondott a ki is, azt nem tudja, mert neki nincs nete. De a paragrafusokat később, a biztonság kedvéért elküldte esemesben is.)

Egész héten ezeken a csodás hozzászólásokon röhögtem munka közben,és már vártam a pénteket, mert feltűnt, hogy, napról-napra egyre abszurdabb az egész, tehát jönnie kellett a csúcspontnak, a nagy finálénak, és tényleg, jött is. Én meg jegyzeteltem, ilyeneket:

"Legközelebb majd küldök erről egy internetet!"
"Hazaáruló senkiházi egy banda ezek, csaló gazemberek mind, én má'  nem is tudom mit is mondjak, mindegy, áldott húsvétot!"
"Előttem nagyon jól leírta a néhány emberkével előttem beszélő úriember."
"Egyébként a költségek is olcsóbbak lettek, mármint, hogy kevesebbe kerülnek a költségek, olcsóbb."
"Én új fiú vagyok itt, már ami a betelefonálós kapcsolatunkat illeti."
"Hogyan keltsék fel a tanítók a tanulóknak a motivációját arra, hogy motiváltak legyenek tanulni?"

De a legjobb persze talán a mai utolsó néni volt, aki elve bibliai idézetekkel támadott, bevallotta, hogy a választások előtt sokat imádkozott "Orbán Viktor Urunkért", aki valami általa parafrazált igei idézet szerint "munkatársunk Krisztusban".
Hát igen, tényleg a fidesz ma a legnagyobb és legmilitánsabb térítő egyház kies hazánkban. De a hívek legalább viccesek,

2 megjegyzés:

  1. A Petőfit hallgattam pénteken, mintha hittérítő rádió lenne. Gospel és hites dalok vagy hogy híjjam őket. Furcsa volt.

    VálaszTörlés
  2. Nemtom, én a barackfa alatt táncoltam, és összeért a talpam...

    VálaszTörlés