2013. május 25., szombat

Fülig Jimmy kortesbeszéde

Nna, kérem szépen. Ha végre én lehetnék az uralgó főkiráj, lenne itt tejjel-mézzel fojó bumm a fejbe , mindenkinek jó lenne aki én vagyok, a színház a szerelemről szólna (Sexpír mennyen a fenébe, ő érthetetlen), mindenki Trianonban táncolna a barackfa alatt és taposná a máisknak a talpát, a hüjékét, akik fejjel lefelé bevannak ásva a fődbe. Six feet under, bár úgy nem biztos hogy a talpuk kilóg...

Meg lenne nagy szeretet és összeborulás, fradisták a új pestesekkel, együtt vernék a sok gyökért aki nem szeretik a focit. Meg elrendelném, hogy Freddi Merkjúri születésnapja nemteti ünnepemléknap legyen, pedig buzi volt, de a szerelemről szólt, komojan és szépen. Lenne szobra is, szebb mint a hüje londoni színház homolokzatán, vagyhol. Meg lenne emléknapja 1-két dologna még: úgymint: kisfröccs, harmadolás,kergemarhakórpánik, szetnpatrix déj (ja, az eleve 1 nap), meg amikoris a Nyüzüge Sztívensz begombázott. Mer ezek mindenek fontosak a nemzet felemelkedéséhez, meg a népéhez, ajkáról kisefogy a habár.

Mikor iskolás voltam kicsinység, mindig ilyen régi költőkkel tömték a fejem (mint fentebbi Sexpír meg a Petőfi Balassi János, rá konkrétan emlékszem, mekbuktam belőle róla) pedig megmutathatták volna, hogy csavar meg szög meg az aza izé amilvel belé verik a mibe. De így nemmehet továbbá, valamint kétkezileg okítani az iflyakat fontos, félnetek nem kell jó lesz.

Szóval ha kirájkodnék bezárnám az összes hüje egyetemet meg főlegiskolát, énse nem jártam oda se nem, mégis milyen párná... paraván... pallérozott vagyok, nem iskolának tanultam, hanem az életben. A világ eccerű hej, de a sok tudálékosokok túlzottan bonyolítlyák, minek?

Meg uralgásom fennen forgása esetén (megy nekem a válasz, tékosság) mindenki dolgozna, mint jomunkásember, eccerű vállalkozó vagy kétkezi zseb- és markecoló, de dolgozna. Politikusok azok nem lennének, elég a én eszem hozzá, nekem gyakorlásom van a irányításban, voltam már kormányos a "Francbaveled Wágner" nevű korvetten. És lyól tsináltam, tecciktudni?

Meg lennének gyanús haverok is (de aki nem gyanús az hoty lehetne haver 1általán?) azerisztánból meg türmenbajdzsánból is, lenne szultán is akivel magamfajta király leülhet szerklire (ami udvari körhallás), de turbánot aszt nem húzok sose, nem húzok egyáltalán.

Hát röviden ennyi lenne, szerény szeméjem és pártom (a Több Rumot Royalista Koalícjó) programja, szavazzanak rám jó szívvel. Vagy szífetelenül, különben pofoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése