2023. február 14., kedd

Valentájm

Mav van Bálint-nap, azaz újbeszélül Valentin. Sznob újbeszélülmeg Velenentájn.

De nekem egyik sincs, nem vagyok Bálint, nincs párkapcsolatom (úgy nagyjából három éve, ami viszont olyan régen volt, hogy szinte már nem is vágyom rá. De rémlik, hogy harmincegy éve épp ezen a napon volt a középiskolai szalagavatóm. Aznap mentem át szóbeli angol nyelvvizsgán, hogy aztán Erikával végre a bálon (igazából második kísérletre) végre összejöjjünk. Hogy aztán majdnem pontosan négy évik maradjunk együtt, nem zökkentőmentesen, de kitartóan.

Amúgy én akkor hallottam először Valentin-napról, meg hogy az mi, aztán jó sokáig emlékeztem rá, ahogy mára már eszembe se jusson. Csak szembejött valami hírportálon. Ja, meg tévéreklámokban, de a dátumra csak úgy két órája néztem rá ma először.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése