2023. február 4., szombat

Áltimét Fájt Valami

Liam Neeson utálja az MMA-t, ami ez esetben nem valami köztestület, miszerint magyar  művészeti akadémia (csak azért is csupa kisbetűvel), hanem Mixed Martial Arts. Vagyis
 kevert harcművészet. Nos én is utálom, ez igazából a kocsmai verekedés nyereségvágból elkövetett leglizálása, és kábé annyira művészet, mint a nehézfiúk közti leszámolás egy súlyosabb börtönben. Aki ezt élvezettel nézi, az járjon el valami önsegítő csoportba, hisz az egész lényege a teljesen indokolatlan brutalitás.

Én már  bokszot sem szeretem, nálunk Kokó Istvánok, meg Erdei Madarak játszották el nagy bajnokot, miközben legfeljebb középszerek voltak bármikor is. És egyáltalán, mikor van három-négy "világszervezet" és mindnek van saját világbajnoka, akkkor most ki is a Jani? (Kokónak meg állatkerti gorillákat szoktak hívni. Meg Kokó Sanelt.)

És hát Mr. Neeson maga is leginkább akcióhősként nem tündökölt mostanában, pontosabban próbálkozott ő, csak szar színész, nagyjából egy figurát tud, de azt egy messzi-messzi galaxisban is.
Én ellenben szép vagyok, okos, rendkívül kifinomult ízlésű, és  végtelenül szerény. Vagy csak egy rosszul öregedő faszi, aki szeret dolgokat utálni, ha már kívül rekedt a hagyományos értelemben vett életen.

És megnézem a Minden jót, Leo Grande című fimet, mert tematikusan passzol hozzám, plusz Emma Thompson az egyik főszereplő, ami önmagában indok a tekintésre. (Bár fél órája töltöm lefelé és most jár 40 százaléknál. Mi van, hirtelen mindenki onnan akar letölteni, ahonnan én szoktam?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése