2015. szeptember 9., szerda

Füles (az utolsó, tényleg)

Nnnna, végre ma kimacerálták  a fülemből a "csíkot" (mint kiderült ez lehet a nemhivatalos neve), fülem sajog, lelkem  nem kevésbé, de barátom a fájdalomcsillapító, meg a kutyám, utóbbi mondjuk inkább lelkileg segít. (Az öreg labradorok szerintem egyáltalán nem értenek a fülészethez, Dudlinak konkrétan egyetlen használható egészségügyi tanácsa sem volt. Pedig kérdeztem, hogy ez most akkor hogy, talán nem voltam elég konkrét...)

Viszont megint elégedett voltam a kaposvári kórházzal, ez az általános egészségügyi halálhangulat mellett azért nem rossz, érkezéstől távozásig pont harminc percet töltöttem az intézményben, regisztrációval, várakozással, vizsgálattal együtt, és nem figyelt kövér pók, vagy penészedő egérkaki a sarokból, tiszta volt, modern és gyors. (Bár még mindig Windows XP-t használnak, ami kissé tájidegen.)

Viszont pár napig még ne mossak fület, mondta a szakszemélyzet, nyilván jobb fület, de akkor hogy fogok én kellemesen párolódni a fürdőkádba? Ott akkor is nedves leszek hallójáratilag, ha direkt nem mosom, ha viszont nem fürdök, büdös leszek,  szóval a választás annyi, hogy büdös vagy süket...
Szerintem büdös és süket, legalább megismer a kutya, akkor is ha nem hallom meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése