2015. augusztus 3., hétfő

It's been a good day...

please don't take a picture, pedig tényleg nem is volt rossz nap (mint az ismert R.E.M.-slágerben, melyet parafrazálni voltam szíveskedni), így, hogy a Windows csekély másfél óra alatt frissítette magát, már ki sem akarom vágni a laptopot az ablakon. Pedig egy órája még ószövetségi átkokat szórtam volt Bill Gates irányába/sérelmére, melyek közül még a fajok közötti keveredés tabujának megszegésére való felszólítás volt a legenyhébb, úgyhogy most nyilván igen csuklik valahol, miként a háziállatai is.

De amúgy a munkahelyen laza napom volt (igen unalmas, de laza), jó könyveket találtam a könyvtárban, érkezett egy adag honorárium a bankszámlára meg egy csomag bélyeg nagy, szigorú borítékban (köszönet Áginak, ő asszem nem csuklik, vagy ha mégis, nem miattam), és hát működőképes a gépem, amit nem ettem le puncsfagyival, de nem rajtam múlt.

Lassan közeleg a nyári szabadság, tényleg lassan, majd jövő hét után veszek ki három teljes napot, ez pont elég arra, hogy ne utazzak el sehová, de a Gusztus Huszadik hosszú hétvégével együtt pont kilenc nap, ami nagyjából két nagymosás, hat porszívózás, egy (de átfogó) ablaktisztítás és legalább harminchat kutyasétáltatás, anélkül, hogy közelről látnám a villamossági gyárat. Plusz természetesen sok előre betervezett könyv elolvasása (itt a 40%-os teljesítés már igen jónak mondható), meg a bélyeggyűjtemény permanens birizgálása.

Utazás meg októberben, de akkor legalább London, az mondjuk nem esne jól nyáron, és ne mondja senki, hogy arra milyen enyhe idő van, volt már majdnem-hőgutám arrafelé nyáron.

Most pedig lehetne ötösöm a lottón, már jöhetne egy nagyobb adag szerencse is. De nem segítek be azzal, hogy lottószelvényt is veszek, a szerencse ezt oldja meg egyedül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése