2021. december 27., hétfő

L'Eb ontás

A Novák, a Katalin azt nyilatkozta a Zindexnek, hogy ő sosem járulna hozzá álamfőként (copyright by Smit Pál) a jogállam lebontásához.
Akkor van egy jó hírem: nem is kell!

Mert:
1. Senki sem fogja kérni a hozzájárulását, a kesztyűsbábokét nem szokták kérni a bábszínészek.
2. Amúgy nem is fogja senki lebontani a jogállamot, az már megvolt, épp NK pártja (aminek alelnöke is volt), meg kormánya (aminek minisztere) által.

Hát ja, így könnyű, én sem fogom megvenni az Apple-t, nem temetem be a Suezi-csatornát, nem megyek a Holdra és már sohasem fogok megtanulni skót dudán játszani. Ezt mind megígérhetem. Lehetnék esetleg helyettes államtitkár. Katalin alatt Zsófika lett, egyetemistaként (átírták érte a törvényt, hajrá jogbiztonság alapon, azt' azóta se láttuk), nekem meg van két diplomám, és nekem sincs közigazgatási tapasztalatom, szóval alkalmas lennék.

És megfelelő fizetés esetén, a skót dudálást azért erősen megfontolnám... Elvégre a szerelem az szerelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése