2017. január 24., kedd

43

Ennyi éves lettem ma, illetve leszek úgy félóra múlva. A 43 az szerintem egy kicsit sok. Az olyan mint 43 korsó sör, 43 fekvőtámasz, 43 tükörtojás, 43 óra alvás nélkül, az én koromban már nehezen viselem ezeket, ha nem érem meg a nyolcvanat (márpedig nem valószínű), kevesebb mint 37 évem van hártra, ami keresztrejtvényhez sok, önmegvalósítani kevés, új barátokat meg már nehezen szerez egy ilyen vénember.

Egyesek szerint negyven felett kezdődik az élet, de én őszülök, kopaszodom és romlik a szemem (épp ma jöttem rá, hogy a távolbalátó mellett kellene egy  olvasószemüveg is), no meg a túlsúlyom is egyre inkább velem marad, bár ha az élet úgy kezdődik, hogy nincs fogunk, ahhoz azért közeledek.

És ez még csak a középkorúság, de mit fogok én itt panaszkodni tíz év múlva, te jó ég...

4 megjegyzés: