2017. január 28., szombat

Helyi hülyék akcióban

Szombat van de nekem munkanap volt, szóval fáradt vagyok mint a nyúl, különösen mivel eleve nem tudtam kialudni magam múlt éjjel. Hajnali kettőkor ugyanis arra ébredtem, hogy valami péntek esti buliból hazafelé tartó, erősen bekarmolt tinédzser üvöltözik az ablak alatt hogy (és ez esetben nem én leszek a trágár, idézet jön): „Baszni akarok, hé cica baszni akaróóóók!“
Mint egy tíz percig akart baszni az erkélyem alatt, legalább is eddig üvölgött, aztán abbahagyta. Vagy elmúlt nála a baszdüh mert végül is kielégült (hangja alapján ez kevéssé valószínű, egyszerűen nem lehetett abban az állapotban) vagy tovább támolygott hogy mások ablka alatt is elszerenádozza rövid ám kifejező műsorát, mint afféle posztmodern betlehemező, már túl a szexuális forradalmon és még innen az alkoholmérgezésen.

Én viszont már nemigen tudtam visszaaludni, mondhatni elbaszta a pihenésem az ismeretlen trubadúr, négykor meg szólt az ébresztő, úgyhogy most csak komolyabb téli álomra vágyom, de ha valaki a szombat esti bulizás után megint a ház előtt akar afterpartyt szekszualizálni, azt megdobálom nehéz tárgyakkal, hisz vízzel mégsem önthetem le a mínusz ötben, még meg találna fázni.

(Ja, és hajnalban láttam még egy lokális istenbarmát, aki nyilván szintén valami buliból ment hazafelé, biciklivel, részegen, a jégen, de legalább lámpája sem volt hogy észrevegye, eleve az út rossz oldalán próbálkozik, még jó hogy szombaton reggel ötkor itt a főútvonalon sincs igazi forgalom.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése