2017. június 12., hétfő

Ond kond? Előd álmos!

„Az Álmos Király Televíziót a médiaterror miatt hoztam létre immáron negyedik esztendeje, mert Magyarországon ugyanaz a hírszolgálat működik, mint a Rákosi-Kádár-rendszer idején. A helyzet most sokkal rosszabbb, mert akkor volt Szabad Európa Rádió, Amerika Hangja, később Varsárnapi Újság, amely miatt hajnalban keltünk fel és megérte. Most mindezeket igyekszünk pótolni. Az ÁKTV minden munkanapon élő adást ad, bemutattunk az Álmos Király Akadémiáról több száz tudatépítő előadást. 106 televezízió közül egyedül közvetítettük élőben a Vérszerződés emlékünnepséget, a Petőfi-temetést és sok-sok egyéb rendezvényt. A változás mérhető, de még kevés, mert végidőben mindenki megmérettetik, és csak a legjobbak maradnak meg. Szegődj társul, vállalj részt a fenntartásunkból, telefonálj, tanulj, nyíljon meg a lelked, Égig érjen a szellemed, tarts előadást, légy a társunk, mentsük meg együtt Magyarországot! Az áldó erő amit kaptam, ellenkezőjére fordul mindazokon, akik lelkük éretlensége miatt elbizonytalanodnak, szélkakas módjára forognak. Ahogy többször bebizonyosodott, ők saját fejükre vonnak ítéletet, amitól mindenkit óvok. Ezért csak az jöjjön, akinek lelke és szíve tiszta, a magyarságért dobog, másért nem akar élni, minden lépését a Teremtő akaratának rendelte alá, azaz meghozta élete legfontosabb döntését.
A Jóisten áldjon meg minden igaz jó magyar embert!“

Semmi kétség, el fogok kárhozni az már kurvaélet. Egyértelműen érzem, hogy nem ér égig a szellemem, én még a Rákosi-Kádár féle médiaterrorban élek (mit élek? dagonyázom, tapicskolok, fetrengek), sosem keltem hajnalban a vasárnapiújságért, és asszem nem fáj Trianon. Definitíve nem vagyok magyar, már ha az Álmos Király Televízió lánglelkű működtetőjének magyarságkritériumait nézzük, nálam annyira nem lengene ki a magyarométer mutatója, hogy az helyből tíz év letöltendő hazaárulás. (Apropó, nem kell valakinek haza? Épp árulom, elég drágán mondjuk, mert hülye azért nem vagyok, nekem ugyan nem sokat ér de keresni azt szeretnék rajta. Hogy aztán jöhessen a sátáni kacaj, amit ideje lenne elkezdenem gyakorolni, csak a Háttérhatalom még nem küldte az oktató-cédét.)

Ráadásul én alávaló az ELTE-re jártam, mondhatni le se szartam az Álmos Király Akadémiát, pedig az ilyen tudományegyetemek csak agymosásban utaznak, szemben az Ősi Tudást közvetítő Akadémiával, ahol felnyílhat végre az ember szeme egy spirituális aha-élményre, és nem a norvég popzenekari értelemben. Így aztán a talmudista államcsíny társutasként elkövetett tettestársává válok magam is, persze csak míg le nem csap rám a Magyar Médiaszolgálat gyorselemző csoportja, ők már egy gunyoros HVG-publicisztikát is ízekre szedtek, bár az nem világos hogy a sós-édes-savanyú vagy a fej-tor-potroh vonalon haladva inkább. (Egyébként furcsa mód most az álmos királytól találtam el a hvg-re nem pedig fordítva, mint ahogy az rendszerint történik.) Így aztán tuti hogy én is el vagyok veszve, bár mostanában gyakran vagyok álmos, ami nagyon király, szóval lehet hogy mégis van remény, lehetek még igaz magyar, sőt Magyar, ha már a helyesírás mellőzése is a nyereg alatt puhított hátrafelé nyilazáshoz tartozik.

Az Álmos Király TV/ Akadémia/ Buborékos ásványvíz egyébként kubinyi tamás, korábbi echotévés műsorvezető és gyakorló turbóhunmagyar projektje, és olyan mérhetetlenül szórakoztató, hogy még mindig rá vagyok kattanva. Ebben persze nincs semmi meglepő, a küldetéstudatos ostobaság grafomániával és szereplési kényszerrel kombinálva pusztító erejű humorforrás, melynek élvezeti értékét direkt növeli, hogy nem vele, hanem rajta nevetünk. Pedig önmagában egy horthy-szobor avatása vagy a vérzserződés évfordulós ünnepségei nem tűnnek nagyon szórakoztató programoknak, de a tálalás olyan pazar módon trash, hogy szem nem marad partra vetett hal tőle. Szigorúan nem hádé kép, szót sem érdemlő hang, egy részeg nagybácsi által videózott  ballagás képi világa, ha néha seggre esne valaki, egyből mehetne bármelyik anyag az erre szakosodott tévéműsorokba, a kutyán áteső kisgyerekek meg a hátsókerti Jackass-imitációk mellé. De legalább nem médiaterror, ellenben tudatépítés a megfelelő irányba, amerre mindig van lejjebb, spirituális ötös metróval a rovásírásos Szíriuszra.

Ma egy barkácsáruház előtt láttam nagy zsákokat, az volt rájuk írva hogy „szarvasmarhatrágya“, de gondoltam hogy bullshit. És már megvan, miről jutott eszébe az álmos király egy fárasztó önmagamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése