2016. május 17., kedd

Máma már nem hasad tovább

Valami egészen valószerűtlenül élek a világban, ma délután aszonta a zöldséges, hogy citrom az nincs, mert minek, de kenyeret azt nála vettem, a zöldségesnél.Ahol citrom nincs. Elképzelném még a vegetáriánus hentest, a kézműves mekdonáldszot meg az ügyfélbarát rájenert, meg a számlaképes prostit. Az utóbbihoz nyilván semmi közöm, az utolsó prosti akivel találkoztam, segített beszállni a taxiba hazafelé, miután elütött egy autó, úristen micsoda történeteim vannak...

De ma már a legkomolyabb sztori az, hogy itthon felejtem a buszbérletem, a  munkahelyemen a lakáskulcssom, és persze húsz éve nem lakom a rálóczi tér környékén. Pedig néha jól esne...

3 megjegyzés:

  1. Ja, egyszer bementem egy cipőboltba, hogy megkérdezzem, van-e cipőfűző, és megtudtam a csajtól, hogy ő nem is érti, MINDIG keresik, pedig ők nem tartanak. (Tök jó kereskedelmi szemlélet, nem? Igény az lenne rá folyamatosan, de ez még nem elég ok arra, hogy beszerezzék.)

    VálaszTörlés
  2. Esetleg árulhatnának zsákos krumplit, arra is van igény...

    VálaszTörlés
  3. Nem, mer' látod, hogy olyasmit nem árulnak.

    VálaszTörlés