2016. július 26., kedd

Ég hajlat

Azt enyhe túlzásnak érzem, hogy két héten belül másodszor áztam szarrá úgy, hogy minden ruhadarabom csurom víz volt, gyakorlatilag úgy értem haza, mint aki beleesett egy tóba, és nagyon fázik. Mert 35 fokból lett tíz perc alatt 21, plusz a viharos szél, én nem tudom van-e ennek köze a globális éghajlatváltozáshoz, de nálunk mostanában nem eső van, hanem trópusi vihar, ezt pedig őszintén nehezményezem.

Hogy ablakot is tisztítottam a hétvégén az az én egyéni gondom, mikor valami porviharból keveredő saras löttyöt ver a vihar az ablakokra, igazából vállat vonsz és feladod, ez esetben széllel szemben tényleg nem lehet. Legközelebb tisztítson ablakot az, akinek két anyja van, én kilátok, be meg ne lássanak, ebben a nyárban megesik, hogy illetlen viseletben eszem fagyit a nappaliban, bár hozzám belátni legalább is egy CNN-helikoptert igényelne. Annyira meg nem vagyok fontos, mint a felcsúti, bár sajna pocakméretben közelítem.

De ezeket a trópusi viharokat lassan valaki elmagyarázhatná, de ne úgy, hogy magasnyomású légtömegek meg hasonlók, szociológus vagyok, azaz kicsi matek jöhet, sok természettudomány meg felejtős. A kérdés meg főleg annyi, lesz-e magyar sivatag, nem mezőgazdaságilag érdekel csak hogy lehet-e majd tevegelni. Meg piramist építünk-e?

2 megjegyzés:

  1. Welcome to England!
    Szóval ez azért van, mert a sok Angliába szakadt hazánkfia, aki most hazament, hiányolta az óceáni éghajlatot, de nem jól sikerült importálni, mert kínai vacakot küldtek. Nnnna.

    VálaszTörlés
  2. Ja, ha csak így nem. De lehet hogy ez valami maradék szovjet vihar volt. (-Milyen a szovjet törpe? -Óriási!)

    VálaszTörlés