2016. július 2., szombat

Fantázia forever

Nincsen nekem bajom semmi az összeesküvés-elméletekkel, igen szórakoztatnak, magam is értekezem róluk e helyütt (én kérek elnézést ezért a modorosságért), de néha már képtelen vagyok komolyan venni, hogy akik tolják ezt a sok bullshitet, azok maguk is elhiszik.

Mert jó dolog képzelt világokban élni, én gyerekkorom egy különösen forró nyarán vagy egy hónapot töltöttem egy szaharai garnizonban, csak aztán kezdődött az iskola, úgyhogy lélekben mégis visszaköltöztem a lakótelepre, de a Rejtő-könyvek azért maradtak elöl a polcon.

Amivel azt akarom  mondani, hogy lehet hinni a chemtrailes-összeesküvésekben, de előbb utóbb szembejön a valóság, brátilag képen töröl, és akkor már nincs kihez fordulni. Mondjuk a lelkes chemtrail-ellenes aktivistának úgy alakul az élete, hogy repülőre kell ülnie, és azt látja, hogy sehol egy ufó, sehol egy Daböljú Buss. Csak hozzá hasonló átlagos faszik, nyúzott de kedves légikísérők (magyarul: stewardes), meg unalmas légitársasági magazin olvasnivalónak. Nem osonnak kis szürke humanoidok az ülések között gyanús tartályokkal, sőt közelről a felhők is mások, mint a földről nézve.
Hisz a kondenzcsík az alapvetően pára, de a hívek azt kérdezik, hogy maradhat az ott olyan sokáig? Nem gyanús ez? 
A válasz meg annyi, hogy a felhő is pára, de hogy maradhat az ott annyi ideig? (Basszus, a felhőket is az ufó gyíkemberek csinálják? Akik zsidók?)

És az egész apropója ez a hír, ami chemtrail-rettegőket végleg a szánalmas ám a maguk módján szórakoztató idióták  közé tereli, mondjuk szerény véleményem szerint sosem voltak máshol.
Nagyon vicces, mikor félhülye, lakókocsiparkban élő redneckek (legalábbis főleg őket gondolom fogékonynak erre), meg városi elvtársaik petíciózni kezdenek a világ egyik legnagyobb szállodalánca ellen, hisz mi az már emberek, hogy a hotelszoba falán csak úgy kint van egy fotó, amin kondenzcsík van? Ez nekik a nyílt propaganda, bár erős kérdés, hogy egy titkos összeesküvés mi a rákért akarná propagálni magát, az elemi logikával küzdjenek meg ők.


De a cikk szerint már 473-an írták alá a petíciót, hogy ők többet nem szállnak meg ennek a hotelláncnak egy tagjában se, és ezzel iszonyú veszteségbe lökik a céget. Na ja, én meg Lamartine hadnagy vagyok Fort Brumaire-ből, és most épp indulnom kell őrjáratra a szahariánokkal ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése