2016. július 16., szombat

Hospital

Bocs a nemjentkézésért, de a héten főképp  a kaposvári kórházzal voltam együttműködésben, már amennyiben annak számít, hogy eltűrtem a különféle röntgeneket, CT-ket, infúziókat, meg azt a végtelen unalmat, amit az egyedül fekvés jelent egy kórteremben (most szólok: nagyon kedves és nagyon jó csajok az ápolónők, ők voltak az élmény a megpróbáltatásban).

Amúgy annyi volt hogy hétfőn reccsent egyet a bokám, be is dagadt iszonyúan, ez némi kórház, némi itthon fekvés, és csütörtökön már mentem dolgozni. (Szása fasza gyerek, nem fagy meg!)

Viszont csütörtökön nem ettem semmit, nem ittam eleget, de éjjel olyan trópusi vihar volt, hogy egy rettegő öreg labradort vigasztaltam alvás helyett főleg, és  hazafelé a gyár előtti buszmegállóban fura fénypontokat kezdtem látni, a következő emlékem meg az, hogy egy mentőautóban ébredek, valami injekció hatására.

Azt mondják ez egy epilepsziás roham volt, hát kösz szépen, szerencsére nem vagyok krónikus epilepsziás, csak sikerült összeraknom a megfelelő feltételeteket.

És meghalt Esterházy Péter, ami szerintem sokkal fontosabb...

7 megjegyzés:

  1. Jajhát, tessen vigyázni magára!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, igykszem, már kisnaccssád miatt is.

    VálaszTörlés
  3. Akkor ezért nem vetted fel a telefont!
    Légy kedves ne csinálj ebből rendszert. Mármint a rohamból.

    VálaszTörlés
  4. Héló, ehhez nem vagy ám még elég öreg. Szabira menni nem kéne (lehetne)? Esterházy igen, meghalt szegény, de ettől neked még egy darabig nem lenne muszáj, csak mondom.

    VálaszTörlés
  5. tessék jobban vigyázni magadra! a nagy ijedtségre, küldöm sok szeretettel ezt a klasszikust:
    https://www.youtube.com/watch?v=0l6ko5EIHrc

    VálaszTörlés
  6. Köszi mindenkinek az aggódást, marcsinak a montipájtont, gyakrabban kéne néznem, most is dejót röhögtem. Amúgy rendben vagyok, vigyázok magamra, nem éhezek, nem száradok ki, ma már dolgoztam is, mondjuk a kollégáim kicsit csodálkoztak, hogy máris felbukkanok, és még olyan óvatosan kerülgetnek. De én nem adom fel, növesztem tovább a szakállam...

    VálaszTörlés