2017. augusztus 28., hétfő

A mijen Bob?

Aztatat olvasom a' interhálóneten, hogy lesz fojtatása a Dzséj és Némabob filmnek (szerintem amúgy Csndesbob, már ha a szájlent mégse nem azt jelenti hogy néma, vagyis kuka, a törpei értelemben), de lehet hogy ribút lesz, bár hogy mi a búbánat az a ribút az nekem nemigen van meg igazából, a gúglefordítóból az derül ki, hogy "visszefelé-csomagtartó", de mozgóképben ez nekem magas, bár az ijen filmekben néha pakolnak szereplőket csomagtartóba, meg néha vissza onnan...


Mindenesetre jellemző hogy Kevinszmisz (aki a rendező Némabob) akarta fojtatti a sopstop című magyarcímű Klerksz címűt, a kettőt, gondolom hárommal, meg a Áruházi patkányok című leseírom milyen magyarcíműt, de. Inkább fojtat egy ijen Dzséjés... satöbbit, ami szerintem jó, én remekül röhögtem jót már az elsőn is, igazán itellek tuális vagyok, de az altesti humornak nem bírok ellene állni, egy jó altesti humor az üdít, frissít és csak az adhat nekem erőt és mindent lebíró akaratot. Kivéva ha Bensztiller van benne vagy Adamszendler, de a Kevinszisszéktől jöhet a kakipisifing. Bár gyanús, hogy mostan se nem ússzuk meg Beneflek nélkül.

Dehát mindeggy is, én mindenképp úgyis feltétlenül megnézem az új Dzséjésnéma Bobot, szerintem alig pár héttel a bebutató után már tőtöm is le, ezt még keresni is hajlandó leszek, mer' érdekel, persze fontos hogy kellően altesti legyen a humora, de az se baj ha csöcsök s lesznek benne, finomutaálsféleképpen.

Persze az igai az lenne volna, ha Dzséjés... satöbbi találkozna az Olsen bandával, de aszem azok má' mekhaltak nagyrészt, meg szerintem dánok, de mondjuk lehetne egy Dzséjésnéma vs. Predator vs. Mr. Bean, és rendezhetné valamelyik agyhalott aki a Dragonballt, annak a daramtugijája jobb mint a nagyfröccs, pedig annál kevés jobb dolog van, beleértve aztat is ha bajnok a Fradi (női kézilapdacsapata).

Szóval Némadzséj és Bob mencsék meg a világot und az emberiséket, mer' jó röhögni a hüjeségeiken, meg még jobb érzés megmentettnek lenni, úgy is mint ember, és mellesleg néző is.

4 megjegyzés:

  1. Ide se kell írnom, hogy erről mi ugrik be azonnal 😁 Vagy igen?

    VálaszTörlés
  2. Ööööö.... Persze hogy tudom, csak pont nem jut eszembe.

    VálaszTörlés
  3. Nabaszki télleg! Meg is hallgatom izibe, jutyúbról nyilván, pedig eccer lndönben megvettem valami cédédén i, minialbum vagy miafene, azis itt van valahol a szobában. Afroman, ja.

    VálaszTörlés