2017. augusztus 11., péntek

Szerencsére nincs

Tegnap voltam egy ilyen epilepszia ambulancián, ahol kiderült, hogy nem vagyok epilepsziás. Hurrá!
Ki lehet nálam provokálni egy-egy rohamot, ha piálok, ha nem alszom eleget, ha nem eszem-iszom rendesen, ha túlstresszelem magam, de ha figyelek , nem kell több roham. Újabb hurrá!
Nempiálni lehet, aludni bonyolultabb (és nálam ez a fő gond, az alvásmegvonás), de bogyóval viszonylag jól megy, hát az étvágy az nehéz ügy, de egy ideje erőltetem, két vajas piritós akkor is lemegy reggel, ha nemigen lennék éhes. A stressz az stressz, azt intézze a Nagy Manitu (nekem Krisna), majd csak túl leszek rajta, mert egy új munkahely az nekem akkora stresssz, hogy alig látok ki  mögüle.
Félek az egésztől, pedig mindenki tök barátságos volt, tehát nyilván magamtól félek, hogy mégse felelek meg. Két diplomával egy középfokú végzettséget igénylő állástól...
Ha három hét múlva nem lesz gyomorgörcsöm munkába menet, akkor nyertem.
Addig is kommentelek és beszólok majd bárkinek, de (bocsi érte) egyik főtémám én (is) leszek, de majd tudósítom magam, hogy jártam.
Okulására bárkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése