2017. augusztus 21., hétfő

Do the Trackman!

Kinyírták Trekkment (Trackmant, csak az meg úgy néz ki mint valami szőrös gyümölcs neve), a Vágányembert (Vagány Enbert), aki ha jól vettem le a MÁV (Megint Állunk Vazze) fészbuk-oldalának lett volna a kabalafigurája, pályázatilag, közönségszvazásolva. Azon most nem akadnák fel, hogy egy fészbuk-oldalnak mi a búbánatért kell kabalafigura (a mikrosütőmnek, a vécékefémnek, sőt nekem magamnak sincs kabalafigurám - jó, van egy püsskutyám, de nem cipelem magammal és nem én neveztem el James-nek), de ez a bekokózott Borat, ez kifejezetten vicces volt, a kínos értelemben persze, de vicces.


Nyilván amolyan magyaros (ungarische, hungarian style) Superman akart enni, bár a koncepció kissé zavaros. Ha ugyanis tud repülni, mint szupermen, akkor mi a frászért vonatozna, ha meg arra jó, hogy félkézzel felkapja az elakadt vonatokat és evigye (repülve!) a végállomásig, akkor meg miért Vágányember, illetve a repülve szupermenizált járatok valójában egy légitársaságot képeznének, ohne vágány.

De mielőtt a nyelvemet (tollamat?, klaviatúrámat?) köszörülhettem volna eme bénaságon, a MÁV úgy döntött, hogy a fészbuk-oldaluknak nem is kell kabalafigura, nyilván megsértődtek a cikiző kommenteken, meg rájöttek hogy eg fészbuk-oldal kabalafigura nélkül sem félkarú óriás.
Az persze vicces, hogy ezek a nagy állami cégek milyen mimóza-lelkűek, erről is nyilván Soros tehet. valamint Soros, miközben nem feledkezhetünk el arról, hogy Soros is Soros.

3 megjegyzés:

  1. Ezen a bajuszoson én is röhögtem - egyébként tényleg : ami/aki magyar, az feltétlenül bajuszos is azonnal? - de az kimaradt, hogy inkább le is fújták 😊

    VálaszTörlés
  2. Vagy nem magyar, hanem kazah (Nép Nagy Fia Menni Művelődni Amerika), de ők ugye egy baráti diktatúra, gondolom arcszőrzet, meg rágós húsok alapon.

    VálaszTörlés
  3. De egyébként az is lehet, hogy ez egy sima kalauz, csak ráadták ezt a sz.rt.

    VálaszTörlés