2017. augusztus 16., szerda

Jajj nekünk?

Mindenhol olvasom a kritikákat a Pappa Pia (én kérek elnézést, még leírni is fáj) című... khm... filmről, és az még enyhe kifejezés, hogy a földbe döngölik. Ez az a műegész, amit nyugodtan lehet utálni anélkül, hogy láttuk volna, én néhány részletet a neten, és tényleg az antidepresszánsom után nyúltam, hogy ne vájjam kia saját szemem. Vagy fülem, bár az nem lettt volna jó ötlet, hisz ha vájtfülű leszek, még jobban fáj az a fantáziatlan vernyákolás amit ezek mjúzikel címen előadnak.

A mjúzikel persze eleve emberiség elleni bűntett, mint ezt már kifejtettem, én már a mammamija nevű abbamjúzikelt sem láttam jó okkal, pedig a West Enden még színpadon is belefuthattam volna párszor, kurva sok angol fontért naná. Na de ennek a mozgóképnek (nem fogom filmnek hívni, az a Keresztapa meg a Hetedik pecsét, a címét meg én aztán le nem írom többet) már az elvezése is kínos, ilyenkor tényleg nem gondolnak a mozipénztár előtt tipródó potenciális nézőre? Hogy milyen rettenetesen kínos bemondani, hogy "Jónapot, kérek két jegyet a hangyákagatyábanra"? Egy szar cím mérhető százalékokkal csökkenti a mozis nézettséget, csak mert annyira kínos, hogy inkább a Dzsungellkmmandó 2-t nézzük meg, annak csak prosztó a címe, de nem arcpirító.

Erre a kínosságra (egymilliárd forintunkból nem mellesleg) nyilván azért volt szükség mert endivajna meg akarta mutatni, hogy a címlapon szivarozáson kívül tud még filmet is csinálni, meg nyilván endivajnatímea asszony is rágta a húsos fülét, hogy szeretne egy színes szélesvásznúban dzsetszkízni végre, lehetőleg Las Vegasban, de ha ott tényleg sivatag van, mint mikor a múltkor ott jártak (és nem csak aszály volt), akkor jó lesz Pesten is a Dunán.Vagy a Tiszán, mindegy, amelyik arra foly.

Úgyhogy ha valaki akarja látni endivajnatímea asszonyt dzsetszkízni, az feltétlenül töltse le, így nem kell látni a többi szörnyű részletet, meg az interneten nem kell bemondani a címét, a google ugyen megjegyzi, de az előzmények törölhetők, a későbbi szégyennel együtt,
Ja, és ezt az izét maaga Csupó Gábor rendezte Amerikából (lehet hogy szó szerint onnan rendezte, ez sokmindenre magyarázatot adna), aki mondjuk a Simpson családtól meg a Fecsegő tipegőktől züllött idáig, sérelmünkre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése