2017. augusztus 4., péntek

Lehetőség

Kicsit unom magam már, hogy magamról írok (tényleg hogy néz ez ki a saját blogomban) de mostanában főleg a saját legfontosabb témám vagyok, keményebbnek kell lennem mint Vágási Feri (leszámítva, hogy én már beszálltam az internetbe) és elszántabbnak mint Taki bácsi (nyilván túl sok Szomszédokat nézek), mert munkát keresek at all.

Igazából Julcsi melója kéne (ha már mentőorvosnak túl bölcsész vagyok), íróasztalnál okoskodva baszni a semmit remek lenne, , erre most van esély, majd meglátom. Vagy lehet egy másik gyár, oda meósnak jelentkeztem, csak mer kell a pénz, majd meglátjuk. Nyomás alatt bazmeg, minden nyomás alatt történik.


És jut eszembe, régen még még humorom is volt, most meg csak ez a nyavajgás, de asszem jövök ki a szorongásból (miután jönnek a lehetséges melók), egyszer még vicces is leszek. Indibecsszó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése