2024. szeptember 4., szerda

Hajnal felé félúton

Nálam is van mostanában hőségriasztás. mondjuk nem egyben, hanem kulturáltan, két részletben, miszerint napközben hőség van (tegnap volt már 32 fok is a szobában), éjszaka meg felriadok. Vagy mert rosszat álmodtam épp, vagy pisilnem kell. Első esetben a tudatalattim üzen hadat a pihenésnek, a másodikban meg a hólyagom, bár egyesek szerint eleve egy hólyag vagyok, szóval ha hajnali kettőkor ki kell mennem, azok csak szimpátiafájások.

Ha viszont nem tudok visszaaludni, akkor hülye brit komédiasorozatokat kell néznem, mert  olvasni még fáradt vagyok, éhesnek még étvágytalan, szomjasnak meg minek, mikor most voltam vécén. Így aztán úgy két órát filmet vagy sorozatot nézek, aztán alszom még kettőt-hármat, és kis híján embernek érzem magam.

Viszont iskolába járni biztos sokkal szarabb ezekben a napokban, a légkondi az csak úgy fordul elő az átlag állami suliban, hogy esetleg futólag megemlíti egy tankönyv, bár a fene tudja milyen tantárgyból. Én a nyelvtanra tippelnék, csak mert nyilván mondatba kell foglalni azt, hogy légkondicionáló, és aki összekeveri a hajkondicionálóval, annak a mindennapi tesiórán plusz tíz fekvőtámasz. Legkésőbb novemberben, addigra talán elmúlik a hőségriadó, sőt, a dolgok szerencsés együttállása esetén a hőség is.

Addig próbálok én is rövidített órákat tartani magamnak, de hiába csesztetem a telefonomat, még mindig hatvan perc rajta egy óra, pedig keresem a beállítást, hogy ötven legyen. Nincs erre valami applikáció? Mint a Mézga családban MZ/X időkibővítőjének inverze, az időleszűkítő alkalmazás.
Vagy egy letölthető légkondi esetleg? Csak ne napelemes legyen, a Napból elegem van már, naponta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése