2019. június 1., szombat

Háborodott Csillagok

Miután sikeresen megküzdöttem a beszédaktus-elmélettel olvasgatni kezdtem a neten nettó hülyeségeket, elvégre a szombat délután-este elkövetett tudományos ismeretterjesztést is ki kell pihenni, minél gyorsabban. Ilyenkor jönnek képbe a mindmeghalunk.com meg a hasonló ostobasággyűjtő oldalak, de ma találtam egy igazi ínyencséget, nem is értem eddig hogy nem botlottam bele az internetes világhálón.

Ma esti felhőtlen szórakozásomat a mediavadasz.info című izé... online kiadvány biztosította. eleve tetszett ez a .info végzettség, ezt legutóbb a kuruc előtaggal láttam, hát igen, a kurva nagy magyarok valamiért nem a ponthu végződést szeretik. Biztos mert kissé náci módon kurva nagy magyarok, a náculás meg nálunk szerencsére büntetőjogi kategória. És ezért nem volt meglepő, hogy a médiavadász is afféle bölcészkedő kurucinfó próbál lenni, mondjuk nem teljesen sikertelenül, különösen a szórakoztató faktort tekintve.

A szerzők, akik legalább többségükben vállalják a nevüket, rendszerint nemzeti radikálisnak vagy tradicionalistának címkézik fel magukat, de ez a neonáciktól az ultrakonzervatív katolikusokon át a sámándobon lovagló rovásírókig terjedő, nagyon is elegyes társaság.
Persze én ehhez biztosan buta vagyok de egyfelől nem értem, ezek hogy jönnek össze, hogy egy szittyatáltos nem rúgja vesén - persze csak verbálisan - a húde katolikust, talán az lehet a közös pont, hogy viszont mindketten szívesen rúgnák vesén a jelenlegi pápát, csak más okból, és nem csak verbálisan. Meg hogy lehet egyáltalán egy-egy ilyen elvakult alak katolikus? Erre amúgy az a válasz, hogy ők az igazi katolikusok, a komoly tradicionalisták, a pápa meg egy liberális fasz, de akkor miért nem latinul írnak, gyertyafény mellett? És miért laptopon egy weblapra, tessék szerezni pergament és lúdtollat téntával, na az lenne igazán tradicionalista gesztus.
De hát hasonló hibákat látok az úgynevezett neemzeti radikálisoknál is, akik ugye a húdeturbó megamagyarok. Azt még értem, hogy lehet magyarnak lenni, hogy ide született az ember, ezt a nyelvet beszéli, ezt a kultúrát birtokolja (ki mennyire) és evett már tojásos lecsót kolbásszal, vagy ha nem evett már legalább látott, esetleg hallot róla. De hogy lehet mindezt radikálisan csinálni? Még magyarabbul beszélünk, még párszor ide születünk karmikusan és lecsót megdobjuk még egy kis erőspistával töltött rántotthússal?

Amúgy az aktuálisan kedvenc írásuk  a Csillagok háborúja (magyarul: Star Wars) kapcsán fejt ki vicces összeesküvés-elméleteket. Hogy a Jedi az ugye Júda, George Lucas meg magyarul Lukács György, nyilván nem véletlenül, hisz Lukács nagy kommunista volt. Mondjuk a Heidelbergi esztétika idején még nem, de azt utólag már letagadta volna a benne lakó vérkomcsi.

Szóval Sztárvórzok Háborúja egy feminista, komcsi melegpropaganda, van benne ajvékoló(!) gnóm (R2D2), Csubakka mint evolúciós propaganda (sic!), Darth Vader meg rokonságot mutat Jézus Krisztussal. Oké értem, hogy az eredeti trilógia egy megváltástörténet (is), de mit kellett szívnia a szerzőnek ehhez a JézuSS párhuzamhoz? Mindegy is, aki szeret szörnyülködve röhögni, annak itt a link

Képtalálat a következőre: „vicces star wars képek”
locitrom.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése