2019. június 20., csütörtök

Ilyen Gyuri?

Hallgattam felvételről, amolyan podcast-formában egy rádióműsort, ahol egyszer csak azt mondta a műsort vezető műsorvezető, hogy akkor most pihenésképp következzen egy régebbi felvétel Ilyen Gyuritól. Milyentől??? Néztem magam elé hülyén, mert ehhez képest még az ablakon át látható útípésében is kompetesnek éreztem maga, de Ilyen Gyuri nevű zenészről és még tényleg soha.  Vala milyen Gyuri?

És akkor leesett, hogy Ian Dury lehet a nevezett, és akkor már megvolt, hogy húszévesen de bírtam én a pasi zenéjét. Csak kurva régen voltam már húsz éves. De ez még mindig üt, csak a példa kedvéért:


lan Dury amúgy túlesett a gyermekparalízisen, járt eleget speciális iskolába, rett belőle Britanniában világhírű rocksztár, de csak miután festőmüvész diplomát szerzett és tanított is festészetet. A saját zenéjével is ambivalens volt a viszonya, élete második felében már inkább színészkedett. Aztán 58 évesen vitte el a rák, 2000-ben. De amit addig csinált, fúúú....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése