2018. április 15., vasárnap

Formula Állat

Én kérem nem szeretem a focit, idegesít a kézilabda, a kosárlabdáról meg annyi van meg, hogy térdig érő pólóban kell magasnak lenni. Esetleg a rögbi leköt egy darabig (nézőként szigorúan, az én koromban már ne akarjon túl sokat az ember, ha félti a fogait), de az autóversenyeket azokat bírom, túraautó, rally, tegnap már formula-e futamot is tekintettem, de persze a Forma-1 az igazi, most is azt nézem.

Ez itt az idei harmadik verseny (a kínai nagydíj), és ez is remek móka, törnek-zúznak a csávók, tényleg nem merek kimenni a konyhába csinálni két pirítóst, nehogy lemaradjak valami lényeges előzésről/ütközésről. Igen, tudom van ismétlés meg jutyúb, de nem ugyanaz, mint élőben bazmegelni a képernyő előtt  sóskekszel, ha már a pirítós kimarad...

Öt kör van vissza, Ricciardo vezet, aki a nevéhez képest ausztrál, de ehhez képest meglepően tehetséges. Közben meg az utolsó kör, megnyeri a fickó, efelől nincs kétség, és igen jó látni, hogy nem csak a Vettel meg a Hamilton dönti el egymás között, hogy ki nyerjen. Az ilyen dominanciát már a Súmakkernél is utáltuk, de úgy néz ki idén nagy kavarodás lehet, ami jó.

Mert persze remek dolog, ha az ember (enber!) egyik kedvenc szórakozása valóban szórakoztató (oké, nekem a bélyeggyűjteményem rendezgetése is az, de azzal kevesen tudnak azonosulni), plusz lehetne még a főzés is hobbi, de magamra nem szeretek főzni, ahhoz kell valaki, de Petra legfeljebb egy teát fogyaszt ha már, ha meg éhes rendel, a szépkártyája sérelmére. De elkalandoztam.

Én a Forma-1 tematikában akartam írni, de rájöttem, hogy a versenynézésen kívül kevés háttérinformáció érdekel, bölcsész vagyok nem mérnök, fitneszedző vagy marketinges, márpedig úgy tűnik az autóverseny (bármelyik) ezen szakmák mentén szerveződik. Mondjuk hülyén is nézne ki, ha bölcsészek csinálnák az autókat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése