2018. augusztus 23., csütörtök

Technő, nem technó... izé, teknős

Illegális migráns vagyok a saját tudatalattimban, krumplistészta-jellegű felhők néznek be az erkélyről, de a teknőst nem találom. Nyilván az ágy alatt lehet, ott szokott teknőzni, már ha. Azaz majd előkerül, ha ő is úgy érzi, gyomorból főleg, mert ennie kell, és épp etetésnap van, készültem neki hallal, ő meg elbújással nekem, de hát nem lehetünk mindketten hüllők.

Pedig lennék, lehet hogy neki kissé unalmasabb az élete, de nem kell dolgozni indulnia, nem jön neki villanyszámla (pedig árammal fűtjük az akváriumot), és kényelmesen eleszi előlem a szardíniát, meg a rohadt drága haltápot (ami a boltos szerint centire ugyanaz, mint amit teknőstáp néven forgalmaznak, ő meg nem rendel kétfélét, minek), na jó, a haltápot nem eszi el előlem, tizennyolc éve vagyunk szobatársak, és én azóta nem kóstoltam meg.
Cserébe ő nem kap a tejeskávémból, meg a kókuszos sütimből, mondjuk a banánon azért megosztozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése