2021. február 7., vasárnap

Kínzó kérdések, No. X

Namost. Beoltassam-e magam müllercecíliával? Hordjak-e maszkot demagógia ellen? Ha sörre iszok nyugtatót, az vakcinának számít-e? Vagy-e nem? Ha a tíz évvel ezelőtti népszámlás szerint tízezer lélekszám alatt vagyok, kell-e maszkot-e hordanom-e? Ha buddhistának gondolom magam, és szerintem már milliónyi életet éltem le, világvárosnak számítok-e, és ha igen, melyik kontinensen?
Ha az a szörnyű érzésem van, hogy egy bizonytalan állagú csütörtök üldöz, mikor oltassam be magam, ha valaki kedden hív?
És ha az oroszok Kínában gyártatják a svájci vakcinájuk? A kankó ellenit, ami mi is?
És ha regisztráltam, de nem a gyakrabban használt imélemről, akkor azt látja a szíjájé, vagy ami az oroszoknak van helyette?
Ha orosz vagyok, lehetek kínai az oltástól?
Ha kínai vagyok, belehaltam már?
Ha túléltem, akkor a mit?
Ha el se kaptam, akkor mit éltem túl?
Van isten, vagy nagybetűvel írjuk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése