2021. február 16., kedd

Körtefán

Kaptam egy ímélt, immár sokadszorra, hogy "PayPal fiókját korlátoztuk". A mivan? Semmiféle fiókom nem létezik, néha vettem valamit online, bankkártyás fizetéssel, de sosem a paypalon keresztül. Simán kamu az egész, a bankkártya adataimat akarják, de én nem hagyom magam. Azt a 158 forintot, ami van még a számlámon, nem adom, abból még vehetek egy kiló lisztet az Aldiban, ami jól jöhet még pár nap túléléshez.

És még van egy kis készpénzem is, ahhoz már kevés, hogy rendesen drogra költsem, ahhoz meg sok, hogy éhenhajlakk. Nem könnyű egy lepusztult, mindent túlgondoló, erősen középkorú szociológusnak lenni, de hónapról hónapra meglepődöm, hogy még vagyok. Nem  hajléktalanszállón (ahová való lennék), így aztán Teó az ékszerteknős is köszöni, jól van (lassan 21 éve a szobatársam), gondoskodom róla, sőt a fikusz is abbahagyta a haldoklást, hetek óta nem dobott le egy elsárgult levelet sem. Döglött banánnal öntözöm, de komolyan.

Ja, és kaptam még egy levelet, valami vakcinaközponttól, hogy lehet beoltanak, nem soká. Gondolom hónapok kérdése az egész. Merthogy Kakadu Pítör kükümmiszter intézett némi kínai vakcinát is, így már jöhetnek a hatvan alatti, de veszélyeztetett csoportok is. Én is ide tartozom, nyilván a diabéteszem okán.
Pedig azt nem is tudják rólam, hogy csak napárilag vagyok 47 éves, fizikailag inkább 65, mentálisan meg tizennégyezer.

The Man from Earth, avagy egy csíz a csupasz körtefán...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése