2021. február 19., péntek

Sportkocsi könyvtárszobával (Ha én gazdag lennék II.)

Leszürtem a világból, hogy az enberek kabzsik, öntelltek, buták és rosz a helyesirásuk. Ez mind az 5G-és vakcinajárvány miatt van, mert a hátérhatalom azon ügyködik, hogy maga alá halytson minket. Is.
Mert ezt a hajtás, ez már megvolt a Zéta Retardált bolygón is, azt már gyarmatositották a háttérben gyík emberek, most meg mi jövünk és. Klimaváltozás is ezért van, ami nem kamu, csak a gyikok nem szeretik ha novemberbe esik, azt szeretik, ha az egész hónap sivatagos. Ha az emberek tekintete lehangoló, test alkata szürke, lábkörmeik számottevők. Akkor leszünk majd jó rapszolga-faj nekik, célszerűen. Ezért most oltással vakcináznak, amitől mutálódóvá torzul a DNS-sünk, hogy átörökítsük.
Közbe meg  robotokat küldenek a Marsra, hogy mire itt végeztek, már mehessenek is inváziózni, mint gyarmatokra...

De tényleg, le kellene jogilag is védetnem a kritikátlan ostobaságot, a fél emberiség nekem fizetne jogdíjat, én meg vehetnék egy-két Ferrarit, meg sofőrt hozzá. Mert vezetni nem tudtam, nem tudok, és nem is áll szándékomban tudni fogni.
Amúgy kellene a francnak sportkocsi, tudnék annyit fizetni a Ferrarinak, hogy építsenek nekem egy szép nagy, tágas buszt, olyan elnöki különgép jelleggel. Mert ugye egy sportkocsiba nem fér be a házimozi, a jacuzzi és a könyvtárszoba, szóval a végén még a tájat kellene nézne útközben, ami meg nagyon proli. És tele van a sok ostobával, akik nekem fizetnek, de azért nézni már ne kelljen őket, tájjelleggel sem. Most is bárhová megyek, mindig ülnek mások is a buszon, meg szembejönnek az utcán, a buta tekintetükkel.

Meg vennék ilyen felhőkarcolót, de csak ha felhőt is adnak hozzá, engem meg hagynak a földszinten lakni, mert tériszonyom van. A magánrepülőm is az autópályán repesztene, kicsit széles, de addig legalább lezárathatnám az egészet. 
Ez részemről nem ostobaság lenne (hisz művelt vagyok, ízlésem kifinomult), hanem szűklátókörű önzőség, ami teljesen más kategória, definíció kérdése az egész.

Később indulnék majd az elnökválasztáson, nem itthon persze, hanem valami kisebb és banánabb köztársaságban, ahol  egyszerűbb arany vécékefébe fektetni a butaság-jogdíjakból származó bevételeimet. Ha már egyszer ilyen okos vagy, tehetséges, és teljesen sikertelen...

Ilyen volt, olyan legyen... (totalcar.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése