„A járvány egy súlyos dolog, nem lehet vele játszani, szerintem itt az ideje, hogy bevessük a Nemzeti Konzultációnak az eszközét” - eztet mondta a miniszterelnök a szokásos péntek reggeli pártrádiós eligazításán. Mer' ők akkora állam férfi, hogy szarik magasra az igeragzásra (-ról?), a toldalékozásra meg hasonlókra, de például a hejesirása az élőszóban főleg kitűnő.
A nemzeti konzultációnak az eszközét bevetni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki benne van én nem ellenzem. (De nem is központozok!) Na ja. A nyelvhelyesség liberális trükk, ő egyébként is bútorvágásban meg disznó-összeszerelésben jó reggelente, amikor nem épp kovászos uborkát visz a kezében neki. Mer' azt úgy tudja vinni, ahogy senki más széles e hazában, az a kovászos uborka amit ő visz, az kérem viszve van alalposan, és parabolikusan egyre kovászosabb. Ahogy viszi.
De hogy már megint hány milliárdunkat basszák el egy közvéleménykutatásnak (is alig) álcázott kormánypropagandára, hogy megint miyen óvodai homokozóba illő primitívséget akarnak az arcunkba tolni, annak én most inkább utána sem olvasok. Két kávét is ittam ebéd után, nem kell az én vérnyomásomnak már ártunk és ormányunk lábszagú bunkósága. (Tényleg, ezek a kormányzati főfaszok megvalósították a tartalom és forma egysége helyett azok dialketikáját, miszerint a büszkén viselt tahóságot kombinálják parvenü kivagyisággal, mikor Gucci-táskával mennek disznót vágni.Náluk nyer értelmet az a képzavar, hogy lehet egy Armani-öltönyt vagy egy yachtot agresszíven is viselni. A hülyeség és a rosszindulat találkozása a boncasztalon.)
És azt, a sarki turkálós marketing-zsenijeinek színvonalát idéző szórólapot majd "kérdőív"-nek fogják nevezni, mintha nem a válaszaikhoz gyártanának kérdésnek látszó nyelvtani szerkezeteket. (Mint A tanú híres jelenetében: " -Mi egy nagy szép vallomást várunk magától Pelikán! - Elnézést Virág elvtárs ez az ítélet!") pedig ha valódi felvetéseik lennének, legalább megvalósíthatnák azt a bravúrt, hogy már a kérdéseikkel is hazudnak. De hát kérdések nincsnek, zsebdiktárorok nem szeretik az olyasmit. És ha már a közvélemény-kutatásokból csakis a népszerűségi adatok érdeklik őket, a prosztó direktmarketinget átnevezik Nemezeti Konzultációnak, mintha a trágya illatos lenne attól, hogy színes szalaggal kötjük át. Pedig inkáb úgy kellene hívni, mint én a címben, fentebb.
Hisz az egész nyilván már megint csak arra jó, hogy lehessen a semmit nem jelentő (mert statisztikailag érvénytelen és megbízhatatlan) adatokat lobogtatni, hogy a nép mellettük áll, csak épp a fasz se tudja, hogy miben. Pedig csak annyit kellene "kérdezniük", hisz eleve csak erre akarják az igenlő választ hallani/olvasni, hogy "Tökös gyerekek vagyunk, faszán kormányzunk, ugye parasztok?" (Válaszlehetőségek: 1. Igen, nagyon, 2. Hihetetlen mértékben 3. Elképesztően)
Brrr... sok volt a kávé tényleg, inkább hallgatok valami szimfonikusat...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése