2020. február 19., szerda

A konzulens, aki vagyok

Nemzeti konzultációt indítok én is, több témában, de főleg. Mivel első sorban a saját véleményemet szeretném viszontlátni, így aki nem ért velem egyet az kussoljon. Ez amúgy nem lesz nehéz, mert a konzultációkat gondolati úton fogom kisugározni országszerte több irányba, úgyhogy talán nem lesz nehéz kitalálni, mi a véleményem, aztán visszasugározni felém, mert az nekem jó.

Az első fontos konzultációs kérdésem lenne például, hogy akkor most tényleg negyvenkettő, vagy nem? Mert sokan úgy gondolják Brüsszelben, hogy negyvenhárom, és állítólag a britek is azért léptek ki az EU-ból, mert náluk meg régi hagyomány a negyvenegy, amit semmibe vettek az unióban.

Érdekelne az, hogy továbbra is reggel keljen-e fel a nap, vagy délben, ami nekem kényelmesebb, legalább is szerintem. Gondolom mindenki egyetért, de kell a támogatást a hátamban éreznem, mert különben a Nap kiröhögi a petíciómat, ami nem szép dolog egy ilyen semmilyen kis csillagtól. Egy jelentéktelen galaxis szélén valami pimf rendszerben ő a Jani, avagy a kiskakas a szemétdombon, legalább is úgy érzi, és akkor már meg akarja mondani egy nekünk, hogy mikor kel fel. Ennek véget kell vetni!
(Különben is, mit tud a Nap? Hidrogénből héliumot csinál 'oszt annyi.Vagyis süt. Én viszont jó pizzát sütök, ami mégis csak nehezbb, mint ugye nem simán csak, hanem pizzát.)

Ehhez kapcsolódik az időjárás problémája is. Mert az idő csak úgy jár, járkálgat, az ember meg nem tudja rendesen megszervezni a napirendjét. Látja, hogy délután négy, de már fél óra múlva is hirtelen fél öt, pedig még fel sem tette a teavizet. Ez veszélyes! Kívánjuk a sajtó szabadságát, meg évenkénti országgyűlést Pesten, de főleg, hogy az idő ne szóljon már bele percenként az életünkbe, elvégre szuverenitás is van Autonómiában!

Továbbá szeretnék népi kezdeményezést indítani, hogy ezentúl a csokifagyi is legyen legalább felerészben eperízű, mert én úgyis a vaníliát szeretem, meg a karamellt, így ezekből több marad nekem. Szóval ezt mindenképp szabályozni kellene a megkonzultálás után, a Cukrászati Törvényben (vagy miben), nehogy ügyeskedő cukrászok málnás csokifagyival kábítsák a népet, miközben a finom vaníliát felvásárolják a spekulánsok.

Ezek olyan nemzeti, globális, sőt galaktikus sorskérdések, melyekben a legsűrgősebben egy konzultációt kell tartanom, telepatikus elkötelezettséggel, és kérem mindenkitől az elvárható komolyságot. Aki pöcsöt rajzol a válaszgondolataira, arra rontást küldök, és nem ám ímélben!
Jelszavaink valának az önzés, az elfogultság és a tojokrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése