2020. február 20., csütörtök

Bulvárkonzerv

Azt olvastam valahol, hogy a Daily Mail az egy konzervatív brit bulvárlap. Hát, tudja fne, nálam a konzervatív meg a bulvár az nemigen fér össze. Lehet valami mondjuk jobboldali és bulvár (az origo meg a ripost, azok pont efféle szörnyszülöttek), lehet valami nacionalista bulvár, sőt főképp lehet populista bulvár, de konzervatív? Biztos én vagyok a hülye und műveletlen, vagy túl sokat tévéztem, ittam és fogyasztottam szénhidrátot életemben (amitől elhalványult a korábban fénylő inellektusom, vagy mim), de nekem a modern konzervatív az valami olyasmi, hogy hagyomány/érték-alapú, mérsékelt, szolidáris a szó felebaráti értelmében, de ez pont nem a modern bulvársajtó.

Én például nem vagyok konzervatív, egy felforgatott lélek vagyok, aki néha trágár, néha kioktató, és furcsán értelmezem a komformizmust, de legalább nem fogyasztok bulvárt. Nem fekszek és kelek mindennap Dosztojevszkij kötetekkel (bár néha azért megesik), főleg mert alapvetően nem érdekelnek a celebek, akik jelentős részéről nem tudom hogy kik, pucér csajokra van számtalan tematikus oldal, a kirabolta-megölte-megerőszakolta vonalra meg elég a decensebb média is.
A Daily Mail amúgy klasszikus bulvár tévésztárok válásával, utcai késelésekkel, tuti konyhai tippekkel, naná hogy sok képppel, érdektelen, mint általában egy ilyen.  Gondolom sokan azért tartják konzervatívnak, mert a többiekhez képest azért kevesebb benne a cici.

Mifelénk amúgy az első Bulvár Napóleon volt, de nagyon szar popzenét csinált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése